Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er problemet her?


Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde et lignende problem med en POD, og det eneste som hjalp var en reinstallering av firmwaren. Om det ikke er det som er feilen ville jeg sett på driveren til lydkortet. Kanskje OS'et har fått noen oppdateringer som kødder det til.

Du kan jo forsøke å rulle operativsystemet tilbake til en dato alt var ok.

Har du forsøkt med Asio4all?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å importere filene over i nye spor, velg new version framfor å bruke filene som allerede ligger i pool. Prøv å spille av uten å inserte plugins eller rute de til ei gruppe. Hvis det funker, så inserter du de pluggene du bruker en etter en for å se om noen av de lager trøbbel. Hvilken versjon av Cubase har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nå på den tungvinte måten å starte et nytt prosjekt, å lete opp alle opptakene i audio mappen, å lime inn vær å en å plasere den hvor di skal være på det nye prosjektet. men FORTSATT blir det slik? og når jeg hører på filene i audio mappen, så er dem helt fine! WTF?? er det noe med at jeg har tatt opp i forselige sample rate og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt cubase 7 bruker jeg. Og windows.skal prøve begge forslagene:)

Hvis du ikke har gjort det, så oppdater cubase. Det var litt bugs på 7.0.

Så kan du prøve å tilbakestille innstillingene i cubase ved å følge oppskriften under punkt 2 her:

https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/show_details/kb_show/troubleshooting-instructions-for-cubase-nuendo-and-sequel-on-windows/kb_back/2025.html

Så har du jo Emil på cubasesupport her: support@stsupport.eu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har oppdatert (7.0.6 elr nå?). Ente opp med at jeg tok alt opp på nytt i et helt nytt prosjekt. og det gikk kjempefint. fatter ikke hva som har skedd.... eneste jeg kan tenke meg som er forsell på nå og sist, var at jeg nå var konsekvent å hadde 256 sample rate hele veien når jeg gjorde opptak. på det andre prosjekte så hadde jeg ned til 96. og så skiftet jeg til 256, i tilfelde at maskinen skuffe få det tøft. og på 256 har jeg 7ms latency som er veldig akseptabelt, så ville være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.