Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips til metal amp !


hansir84

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny metal amp, og lurer på om noen har noen gode tips?

Er åpen for både topp og kabinett eller combo.

Skal brukes til diverse metal.

Har aktive blackouts micer i gitaren.

har fått prøvd EvH 5150 lll 50/100w og var utrolig fornøyd med den men ser ikke ut som den er så lett å få tak i.. ?

Tenker 2x12 kabinett hvis det ikke blir combo siden det skal flyttes en del på.

Er ikke veldig fan av marshall men er det noen modeller jeg virkelig burde prøve så tar jeg imot forslag på det og.

Tenker å bruke 10000 - 15000k (gjerne mindre hvis det lar seg gjøre selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en engl screamer 50 watts 112 combo. Jeg bruker hovedsaklig clean kanalen. Men vrengkanalen er mer enn brutal nok til metal. Ser kanskje ikke tøft nok ut på scenen med en liten combo, men den har volum i massevis. Ligger vel på rundt 10000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke den ut Mackay, det er nok trøkk i den til å spille konserter med også ?

Jada, mer en nok trøkk. Jeg spiller stort sett på kvart volum når jeg spiller med den live. Pleier som regel mikke den opp for å gjøre det levelig på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som selger en diezel Einstein 100watt. Jeg har eid marshall jvm 410h, marshall afd 100, mesa dc-10, evh 5150III 50watt, bugera 6262 og en mesa single rectifier som jeg også selger.

Kan med hånda på hjertet si at diezelen voldtar de andre ampene jeg har hatt ang. Metalsound. Hadde beholdt den hvis jeg ikke startet å spille mer bluesy stoner-ish. Hvis jeg setter bass og deep på over 7, rister pedalene mine ned fra ampen.

Desidert den tjukkeste sounden jeg har vært borti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.