Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Opptaksprøve, forslag.


Gjest Oscar

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at det er en form for denne tråden på innspillinger, men jeg tror ikke alle går inn dit og ser, dessuten trenger jeg så mye hjelp jeg kan få. Snart braker det løs med opptaksprøve for meg. Så spørsmålet er som følger: Har dere forslag til sanger jeg kan spille? (skriv gjerne om dere kom inn med den sangen)

Jeg fikk et veldig godt tips av Faktor, han sa jeg skulle spille en sang på el gitar og en på akustisk, så da trenger jeg hjelp til å finne sanger, en til hvert instrument. Dette spørsmålet er til de litt mer erfarene, men jeg spør likevel, Egner Megadeth - Peace Sells seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cliffs of Dover ser jeg bli foreslått hver gang det er noen som spør dette spørsmålet. Lurer på om den egentlig ikke blir litt oppbrukt på opptaksprøver...

Vel, selv om jeg anbefaler den til alle her, tviler jeg på at den blir mye brukt. Den er teknisk ganske avansert, og får man den til flytende, burde det ikke engang være noe spørsmål om å komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.