Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet på Strings.fi?


Sexual_harrassement

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bestille meg noen forskjellige strenger herifra, siden de har veldig bra priser,og har de typene som jeg har lett etter. Men har noen erfaring fra disse? Jeg finner ikke åssen jeg ser om varen er på lager. Også lurer jeg på om noen vet om man får toll hvis man bestiller over 200kr? vet ikke om disse har lager i Norge eller utland. Har sendt mail og spurt,men får sannsynligvis ikke svar før mandag, og tenkte å bestille i dag=)

Takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller fra Guitar Strings And Beyond i USA. Gode priser, rask levering og rimelig frakt. Du får for eksempel tre 3-packs D'addario for under 200 spenn + rundt 10 dollar i frakt, = ca kr 30 pr sett. Det klarer ikke Strings.fi å slå. Forøvrig ser det ut til at de setter alt til $20 og ikke legger ved faktura i pakken som standard på utenlandssendinger...

Over 200 spenn = 25% moms på totalbeløp + ca 150 kr i gebyr til posten... Kjøper du for 201 kr og betaler 40 kr i frakt må du altså betale 60 kr i moms og 150 i gebyr, totalt kr 210...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller fra Guitar Strings And Beyond i USA. Gode priser, rask levering og rimelig frakt. Du får for eksempel tre 3-packs D'addario for under 200 spenn + rundt 10 dollar i frakt, = ca kr 30 pr sett. Det klarer ikke Strings.fi å slå. Forøvrig ser det ut til at de setter alt til $20 og ikke legger ved faktura i pakken som standard på utenlandssendinger...

Over 200 spenn = 25% moms på totalbeløp + ca 150 kr i gebyr til posten... Kjøper du for 201 kr og betaler 40 kr i frakt må du altså betale 60 kr i moms og 150 i gebyr, totalt kr 210...

Okei.. De har infeld strenger til en pris jeg har sett INGEN kan matche..retailen på dem andre tedet er over 40$ per sett, mens de på strings.fi skal ha under hundrelappen for dem=) skal sjekke ut det du sa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.