Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innspill til enkelt pedalbrett


shv

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Skummelt å ta et dypdykk inn i pedalenes verden... Har kommet i skade for å kjøpe et par pedaler ekstra, en TC Ditto og en Timmy... Ikke plass til alt dette på et Nano brett... Er redd jeg havner på pedalkjøret, ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har pedalene begynt å renne inn... Endte opp med å kjøpe et Tonetrunk 42, skal ha grei plass til pedalene. Mulig jeg slenger oppå en gammel wah jeg har liggende også siden det kan bli plass til det. Avviker en del fra den opprinnelige planen her, men blir nå fremdeles et lite pedalbrett sammenlignet med mange andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gjort, si.

Men ikke dumt, Timmy er en helt kanon pedal.

Jeps nesten like fet som Vemuram Jan Ray......... :wacko:

Pedalkjøret er jo mye billigere enn amp- eller customgitarkjøret. Med mindre du råker helt utpå med Cornish eller Berkos eller no.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps nesten like fet som Vemuram Jan Ray......... :wacko:

Pedalkjøret er jo mye billigere enn amp- eller customgitarkjøret. Med mindre du råker helt utpå med Cornish eller Berkos eller no.............

Det er jo det som er skummelt, skal innrømme at jeg har gjort litt undersøkelser rundt Cornish, før jeg må rykke meg selv ut av pedal-tunnelsynet og innse at jeg må roe meg KRAFTIG ned, og holde meg til et nogenlunde enkelt, prisbevisst nivå.

Må også innrømme at jeg synes det er artigere å skru på pedaler enn å rote meg bort inne på Axe Fx menyer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også innrømme at jeg synes det er artigere å skru på pedaler enn å rote meg bort inne på Axe Fx menyer...

There's pleasure to be had from twistin those small knobs.............

9 fuzzfaces and still searchin for that "perfect hit"............. who am I kiddin? How do you spell A......D.......D.....I........C..........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner shv jeg ass. Har 4-5 Big Muff pedaler og tar dem med på øving, speller Cherub Rock to ganger og så er'e tilbake på hylla lissom. Nærmeste vi kom var å spelle 1979 og der er det jo ikke mye fuzz............ Men men, SP er cool........ var backstage i Spektrum i 2011 og spiste middag med Jeff og fikk se riggene til gutta på scenen og sånn, det var gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.