Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Edwards gitarer?


hanzzen

Anbefalte innlegg

Audun, jeg har vel strengt tatt ikke uttalt meg i noen retning ang CS Gibson kontra Edwards i det hele tatt? Jeg har ikke grunnlag for det.

Når du nevnte i et tidligere innlegg; "...Velger man da første- eller andrehåndskopien..." lurte jeg på om du ville valgt en Epi eller en Edwards.

Jeg har vel heller ikke gitt uttrykk for at jeg synes den ene ER bedre enn den andre ang Gibson og Edwards, for igjen, jeg har ikke grunnlag, heller ikke interesse.

Jeg liker ikke Gibson generelt pga kort-skala lengde og mindre interessant lefty-utvalg...etter min smak.

I tillegg synes jeg at enkelte Gibson-modeller har vært, og er generelt overpriset i forhold til kvalitet kontra andre merker.

Når jeg valgte å kjøpe ESP Eclipse som mine kort-skala gitarer, var det pga komfort, spillbarhet, soliditet, pickups og hardware.

Ikke minst farge-utvalget blant lefty-modellene. Dette fant jeg ikke hos Gibson, derfor ble det ESP.

Hehe, skjønner de som begynner å bli lei dette maset her :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi liker slike diskusjoner her, vettu! Spesielt når det er litt dødt på forumet, generelt. Jeg har ingen problemer med dine preferanser og prioriteringer, Pikachu, og mine innlegg har vel ikke bare vært motsvar til dine innlegg. Når det gjelder spørsmålet om jeg ville valgt Epi eller Edwards, kommer det helt an på modellene. Epi Standard LP mot en av de vanlige Edwards LP? Edwards lett. Hvis Epi-alternativet er en japanprodusert LQ, hadde det blitt Epi. Snakker vi om en high-end Edwards, hadde jeg valgt den over hvilken som helst Epi. Snakker vi Gibson CS, er jeg ikke i tvil. Da kan Edwardsen være så high-end den bare vil.

Jeg hadde heller ikke hatt noe problem med å røyke fredspipe med deg når som helst, bare så det også er sagt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CNC har absolutt ingenting med custom eller ikke custom og gjøre.

Jeg har sett de up close in action og det er ikke akurat ferdige kropper og halser som kommer ut!

Det er en måte å gjøre en grovjobb på som det ikke har noenting å si om det er en maskin eller meneskehender som utfører.

FYI Suhr bruker CNC..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi liker slike diskusjoner her, vettu! Spesielt når det er litt dødt på forumet, generelt. Jeg har ingen problemer med dine preferanser og prioriteringer, Pikachu, og mine innlegg har vel ikke bare vært motsvar til dine innlegg. Når det gjelder spørsmålet om jeg ville valgt Epi eller Edwards, kommer det helt an på modellene. Epi Standard LP mot en av de vanlige Edwards LP? Edwards lett. Hvis Epi-alternativet er en japanprodusert LQ, hadde det blitt Epi. Snakker vi om en high-end Edwards, hadde jeg valgt den over hvilken som helst Epi. Snakker vi Gibson CS, er jeg ikke i tvil. Da kan Edwardsen være så high-end den bare vil.

Jeg hadde heller ikke hatt noe problem med å røyke fredspipe med deg når som helst, bare så det også er sagt... ;)

Ja, det er sant det.

Jeg har heller ikke noen problemer med dine valg og preferanser. Tenk om alle menn skulle valgt kun blondiner? Tenk så kjedelig det hadde blitt :-)

Slenger over en saftig og bedrøvende fredspipe til deg...catch ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.