Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica og Slayer - Valle Hovin 1. juni 2014


Knewt

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Gojira var ok, lite kjennskap til de, men rocka bra.

Ghost var overaskende bra, behagelig å jovial oppvarming i sola.

Mastodon leverte absolutt varene, synd de spilte et så altfor kort sett. Skulle likt å hørt mye mer.

Slayer var bra, synd de slet litt mer med lyden enn resten, og at jeg måtte stå i kø de første par låtene :

Metallica var Metallica. Ang. Lars Ulrich må man svelge rimelig mange kameler for å kose seg, der han maltrakterer låt etter låt. Det er nesten underlig hvordan resten av bandet er innøvd i å spille ting grundig feil. Men blir igjen imponert over Hetfield, maken til rytmegitarist finnes det vel neppe maken til... han holder hele greia samnen, uansett hvor mye resten halter. Trujillo er selvsagt unntaket. Fin konsert hvis man tar det for det det er :)

Jeg hadde forventet crappy lyd på alle de fire første, så ble positivt overrasket over at til og med Gojira og Ghost låt så bra som det gjorde. Nå er det jo V.H. så vinden gjør jo sitt til at lyd er veldig avhengig av hvor man står. Litt for langt unba høytalerne gir jo en lyd som kommer og går litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket det helt sikkert var (mest fordi gutta var i starten av 20-åra).

Tja, tjo eller kanskje fordi de tok det litt mer alvorlig. Syntes de tar litt vel lett på det nå. Det er en hårfin balanse mellom å ta lett på ting og gi inntrykk av at man gir faen ass. Eller kanskje vi bare skal konkludere med at James og gutta spelte fetere når de drakk...............

Enig at det var synd med lyden til Slayer. Var mektig imponert over spillinga der i gården.

De andre banda holder jeg kjeft om for da satt vi på løkka å spise burger.....................

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.