Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Revolution Blues


Sharkeye

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått testet ut «PSP Vintage Warmer» på en splitter ny låt, på alle spor, og til slutt på mixen. Thumbs up! Overkommelig i pris, enkel å installere og etter litt studering på nettet (manualen var ikke all verden) var den også rimelig grei å skru på. Men jeg fant fort ut at det var lett å la seg rive med av den punchy effekten, fort gjort å overdrive, så den må brukes med varsomhet!

I min lille mixeboble klarer jeg dog ikke være helt objektiv med tanke på om mixen er god nok? (Eller låten for øvrig?) Så hvis noen vil ta seg bryet med litt kritisk gjennomlytting, setter jeg stor pris på det!

Kan skrive litt mer om låten/teknisk hvis ønskelig..

https://soundcloud.com/blupa/revolution-blues

Endret av Sharkeye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det halter i time i intro. Rytmegitar i venstre side er alt for høy, og legger seg framfor vokalen. Egentlig er vel det meste av gitarer for høyt, noe som bidrar til at miksen ikke henger sammen. Ellers er det jo bra spilt osv, så bare stå på! Øvelse gjør mester. Husk at når du mikser, så skru aldri på et spor i solo, men sammen med resten. Da blir det lettere å lime sammen miksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.