Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

disse skal ha konsert-tråden


Straymond

Anbefalte innlegg

Med fare for å spamme ned tråden med kommentarer- det er litt "in" å disse gamle ågrim. Stiller man opp på konsert og hører på trøkket fra den karen når han komper, og spruten i den spillingen, så vil jeg gjerne snakke med den gitaristen som synes det er slappe greier. Det er rett og slett en rå opplevelse. La oss holde soloer unna for øyeblikket, vær så snill. Der har han for lenge siden bevist ting og tang, og jeg vet han gir blaffen uansett hva soveromsgitarister måtte mene om det.

Sist jeg hilste på'n hadde han til og med vett på å tre på seg en skikkelig gitar. Ikke verst.

20131128_Rolf1.PNG

Så får vi bare håpe at Harnell ikke får problemer med noe. (som vanlig) Kunne fortelle en del artige historier om det, men de velger jeg å holde for meg selv. Gleder meg!

I snitt har jeg langt lavere hårfeste enn de gutta der, så den kvelden er det utslått!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekrø er en legende på bakgrunn av det han gjorde på de gamle TNT skivene, det er fett det!

Gode gamle NIN skal jo spille i Oslo, tror bilettene blir lagt ut på mandag.

Har forresten fått noen av de artige Harnell-historiene av Ågrim jeg og, "Litt" primadonnafakter haha!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.