Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vellykkede brukt-kjøp


krishest

Anbefalte innlegg

Har kjøpt 40 pedaler inkl. strømforsyninger i år, deriblant flere bomkjøpt og flere positive overraskelser. Spesielt fornøyd er jeg med AMT SS-20 preamp og zoom MS-50G (kjøpt tre, solgt én). Av bomkjøp kan jeg nevne line6 m9 og m5 (ja jeg kjøpte 'm' to ganger, like skuffet hver gang).

Halvparten er solgt eller skal selges, ca 20 beholdes.

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Åååh, Memory Man! GASer skikkelig på den. Åssen er den?

Den er helt utrolig stemningsfull! Digger vibratoen men også at man kan skifte til chorus. Fantastisk varm delay som skiller seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg har eid over 50 pedaler de siste 10 årene, men har alltid endt opp med at de ligger og støver ned, og etterhvert blir solgt.

Har det seg slik at jeg syns de fleste lyder er nyttige og gøy å leke med i 2-3 timer, så går jeg lei. Det gjelder alt fra delay til chorus..

Så de siste årene har jeg kjørt standard opplegg: gitar => overdrive => amp og er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Hans Hansen

Fikk kloa i to stk Gibby R7 1957 goldtops (05 darkback og 07 modell) til 11 og 12 lapper, noe som må sies å være gode brukt kjøp!

Synd og SKAM at de begge to nå er i andres hender :blush:

Må ha meg en goldtop igjen, det blir i så fall den tredje R7 i rekken og den SKAL jeg beholde!!!! OM jeg får den for max 11-12 laken igjen that is;)

God jul folkens!!

Sorry, ser at å snakke om gitarer i denne tråden blir utenfor emnet til trådstarter og kategorien som sådan, so my bad!

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

har hatt R6 også men skal jeg ha en Gibby CS fjøl igjen så blir det en R7:) Evt en R9 i type honeyburst om jeg finner enn til en duganes pris :D

Men det får bli om skatteetaten får rett i sine antagelser om økt lønn i 2014 mht skattekortet de ga meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.