Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rocksmith - Beste gitarpakke for å komme i gang


Sivert Hevert

Anbefalte innlegg

Alle disse tre er glimrende kjøp.

Som du ser, er det flere enn meg som "heier på" at du skal kjøpe brukt. Det er rett og slett fordi at to tusen for en flett ny gitar i butikken er litt lite. Ikke det at de er uspillbare, men da er det spart på ganske mye..

Her er det gitarer til opp i mot det dobbelte, og da begynner det å svinge. Det er adskillig dyrere deler på disse, og byggekvaliteten er vel verdt pengene. Videre, finner du ut at det ikke er noe for deg, får du igjen omtrent det samme for dem skal du selge. En ny totusenkroners gitar blir du knapt nok kvitt i dagens bruktmarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og TuffTuff kan du nok trygt handle fra!

Når det er sagt er nok en halvakustisk gitar litt mer spesiell enn de det ble linket til. noen "metal"- gitar er det ikke, for eksempel.

på den annen side, er den mulig å bruke helt uten forsterker, selv om det ikke akkurat er noen stor lyd i den.

Vil gjerne understreke her at det går på smak og behag, og ikke på kvalitet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44261312

Vil si denne er det beste kjøpet. Mer forseggjort, ser ut som om den har hatt høyere nypris. Innlegg i gripebrettet, finishen og binding på kroppen tyder på at det er en dyrere gitar i utgangspunktet, spør du meg. Merk at jeg ikke har særlig erfaring med Schecter-gitarer og lineupen deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gitarene er relativt like, så jeg synes du skal spørre deg selv hvilken du synes ser finest ut.

Jeg hadde valgt den sorte Schecteren, men det betyr ikke at det er rett valg for deg. Det er et ikke- ubetydelig poeng i at du synes den er fin.

Du ville vel ikke kjøpt en bil eller MC, bare fordi den var superholdbar, økonomisk, sikker og god å kjøre hvis du synes den ikke var pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de ovenfor; Schecter omen extreme så ut som det beste kjøpet. Vil tro dette er en gitar som du vil ha glede av i mange år, selv når du går fra "nybegynner" til "erfaren".

Det skal forøvrig sies at jeg har svært lite peiling på Schecter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.