Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM 777LNG kom den


stensen

Anbefalte innlegg

Ja fornøyd selv ... og det bildet er ikke oppdatert .. har solgt de 2 fenderne og erstattet med 2 Suhr stratter ...

Hadde faktisk en Jem til - speilgitaren BRMR - men solgte til en kamerat for å finansiere andre kjøp .. så mao kan jeg låne den hvis jeg får hjemlengsel hehe

Forresten så er 20th Anniversary jemmen utrolig lekker ;-)

Var det du som kjøpte den fra Myhrbraaten? :o

30K.. schteike bananer

Er det evt du som ved et par anledninger har hatt den til salgs på Finn som kjøpt fra Myhrbraaten, eller evt kjøpt den av selgeren?

Skal ikke være så mange av de i Norge, så tenkte jeg måtte spørre :P

Endret av IbanezFanatic777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som kjøpte den fra Myhrbraaten? :o

30K.. schteike bananer

Er det evt du som ved et par anledninger har hatt den til salgs på Finn som kjøpt fra Myhrbraaten, eller evt kjøpt den av selgeren?

Skal ikke være så mange av de i Norge, så tenkte jeg måtte spørre :P

Kjøpte den på OP musikk .. nå er det vel Musikkbørsen det heter.

Dyr som F ja .. men jeg har aldri hatt den ute til salgs men jeg har sett den annonsert innimellom her til lands.

Sikkert ikke mange av dem.

Brukte den live noen ganger men den er svintung så det ble mer som en gimmic,

Spiller lite på den for tida men den er faktisk veldig god å spille på og låter tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.... for en samling du har! IOM at du never priser på vintage Gibson og Fender i OP, må jeg nesten spørre: Spiller du på disse, eller er det kun for samlingens skyld?

Spiller på alle. Men ren fingertrening gjør jeg mest på BSB og DBK 'n samt en 1990 RG 550. Da jeg ikke er noe redd for å slite ned disse.

Har egentlig ikke skjønt at noen spiller en JEM LNG i filler. Når man kan få ganske lik feeling og lyd fra en sliten DY til 1/3 av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.