Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Råd om BILLIG men likevel helt ok Telecaster som holder tuninga!


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

Er mange som skryter av Classic Vibe. Men den kommer deg på kr 3690,-, hos Marios, så du frigjør vel ikke akkurat så veldig mye kapital....

kjøper ikke ny og iallefall ikke i Norge. Finner nok en brukt en til 2 lapper, hvis ikke har vi jo bukta og andre steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Først og fremst cash og jeg har bestemt meg for at det eneste byttet med mellomlegg som er aktuelt er en Squier Classic Vibe:)

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Her er greia:

Jeg ønsker en så billig men bra Tele som mulig og som 2 lapper kan gi meg. Jeg bruker riktignok bare Tele på 2 låter foreløpig og det vil aldri bli min hovedgitar men jeg vil heller ha en "brukanes" tele til 2 lapper enn en veldig god Baja til 5 lapper. Det betyr 3000-2500 kr jeg kan bruke på andre ting.

Er vel ganske enkel logikk, er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få det prosjektet trygt i havn, så ville jeg i det minste solgt Bajaen først, var jeg deg. Det koker ikke akkurat av folk som er på kjøpern for tida, og om jeg skulle hatt meg en Baja, så hadde jeg ikke klint til på den første jeg fant til 5k, når jeg kan kjøpe en flett ny med garanti til 6,5k, inkl. Deluxe Gig Bag...

Råtips er at du frigjør max 2k, etter mye pes. Kjør en ekstra gig eller to på puben i stedet... :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

he he, har satt prisen til 4500 kr. Den er helt flawless så får nok solgt den etterhvert. Har enda til gode å ikke få solgt noe jeg har lagt ut for salg så er bare å smøre seg litt:) Har også en brukt men VELDIG solid Rockbag Deluxe som kan følge med gitaren.

Har ikke tenkt å bruke mer enn 2 lapper på en evt ny tele så det skal jeg nok klare uten en ekstra tur på puben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.