Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med peiling på Epiphone Goth?


Steinern

Anbefalte innlegg

på marios (sound1.no) har de for tiden tilbud på en jackson ke3.. Likner mye på explorer.. satt ned fra rundt 11000 til rundt 6000 hvis jeg husker riktig..

ke3 har floyd (noe jeg stort sett ser på som en fordel)

pickupene er duncan design, antaglig bedre enn det som sitter på epiphone sine gitarer..

Ellers har også Dean noen brukbare gitarer, blant annet etpar v-gitarer, og BC rich har mye tøft i din prisklasse (har disse også på sound1.no)

hvis du ikke er drit lei strat-formen er jackson og ibanez å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Jackson og Ibanez stort sett Strat-form bare med stygge buer og ekle kanter?

Ellers ser jeg på floyd som relativt unødvendig. Bare du ikke gjør nok dritt med gitaren din holder det med låsende stemmeskruer og en std. trem. Og i tillegg er floud'en ornt'li skjemmende, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Jackson og Ibanez stort sett Strat-form bare med stygge buer og ekle kanter?

Ellers ser jeg på floyd som relativt unødvendig. Bare du ikke gjør nok dritt med gitaren din holder det med låsende stemmeskruer og en std. trem. Og i tillegg er floud'en ornt'li skjemmende, synes nå jeg.

Jackson (soloist og dinky) ser omtrent ut som fender. Kanskje litt eklere buer ja.

Ibanez (RG) ser også ut som fender, men litt skarpere kanter og noe mer "agressivt" utseende.

Jackson her etter det jeg husker noe tynnere halser enn fender. Ibanez har omtrent de tynneste halsene du får tak i.

Jeg synes vintage trem er det værste som finnes. For meg er det enten floyd eller tune-o-matic. Floyd er et helvete å stemme/skifte strenger/jobbe med, men holder stemminga selv om du gir trem-baren litt juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.