Web Analytics
Jump to content

Black Sabbath, Telenor Arena

Aphelion
 Share

Recommended Posts

Fantastisk bra konsert! Iommi og Butler leverte selvsagt varene, men ble særdeles positivt overrasket over Ozzy og trommisen. Ozzy sang virkelig bra mesteparten av tiden. Var vel bare på "God is dead" the sviktet helt. Lyden var veldig bra og fra orkesterplass på flanken fikk jeg studert Iommi i detalj.

Høydepunkter:

Into the void

Under the sun

Behind the wall of sleep

Dirty women

Skuffelse:

At de kuttet "Every day...." biten av "Under the sun".

Nå er det ikke denne omtalen jeg baserer min kritikk av MSN på. Hvis du leser andre plate- og konsertomtaler han har skrevet for VG, samt andre trykksaker opp gjennom årene så vil du raskt innse at han ikke hører hjemme blant landets beste musikkjournalister.

Jeg er helt enig med 4-eren han gir, men omtalen i seg selv er ikke mye å skryte av.

I og med at jeg er totalavholdsmann er det en viss risiko for at MSN hadde høyere promille enn meg :P

• Like 1

Nå er det ikke denne omtalen jeg baserer min kritikk av MSN på. Hvis du leser andre plate- og konsertomtaler han har skrevet for VG, samt andre trykksaker opp gjennom årene så vil du raskt innse at han ikke hører hjemme blant landets beste musikkjournalister.

Jeg er helt enig med 4-eren han gir, men omtalen i seg selv er ikke mye å skryte av.

I og med at jeg er totalavholdsmann er det en viss risiko for at MSN hadde høyere promille enn meg :P

MSN er "just another wannabe". Jeg hører aldri på hva såkalte "musikkjournalister" sier. Hvem er det som har bestemt at de er noen som helst autoritet på "god smak"? Wankers!!! Det er det de er, og ingenting annet! Så det så.... Dessueten, MSN forholder seg til konserten som om det var en Ozzy solokonsert, og ikke en BS konsert. Mannen er jo bare lavmål! Uten å ha vært der selv gir jeg konserten en sterk femmer bare fordi bandet i det hele tatt møtte opp :P

Og så er det bare å glede seg til Purple i Spektrum utpå nyårat. Nothing wrong with jurrasic rock (Ian Paice) ^_^