Gå til innhold
Aphelion

Black Sabbath, Telenor Arena

Anbefalte innlegg

Jada.. Må jo inn å hilse på min venn Ozzy :)

Endret av askret
  • Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, trøste og bære. Bestefarsrock. Shoot me!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt til det, har 2 tickets. Mulig jeg må sto over, så hvis noen vil kjøpe så er det bare å ta det på pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal, kjøpte billetter så fort de ble lagt ut etter at jeg angra forrige gang jeg ikke kjøpte.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har visst en billett til overs... Any takers? Legg inn bud på PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk bra konsert! Iommi og Butler leverte selvsagt varene, men ble særdeles positivt overrasket over Ozzy og trommisen. Ozzy sang virkelig bra mesteparten av tiden. Var vel bare på "God is dead" the sviktet helt. Lyden var veldig bra og fra orkesterplass på flanken fikk jeg studert Iommi i detalj.

Høydepunkter:

Into the void

Under the sun

Behind the wall of sleep

Dirty women

Skuffelse:

At de kuttet "Every day...." biten av "Under the sun".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var veldig bra konsert med alle gutta i toppform! Synes det var mye bedre enn det anmelderen i VG skriver i dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Ståle Nilsen (VG) er vel på topp 2 over ubrukelige anmeldere så den omtalen kan man bare se bort i fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke denne omtalen jeg baserer min kritikk av MSN på. Hvis du leser andre plate- og konsertomtaler han har skrevet for VG, samt andre trykksaker opp gjennom årene så vil du raskt innse at han ikke hører hjemme blant landets beste musikkjournalister.

Jeg er helt enig med 4-eren han gir, men omtalen i seg selv er ikke mye å skryte av.

I og med at jeg er totalavholdsmann er det en viss risiko for at MSN hadde høyere promille enn meg :P

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke denne omtalen jeg baserer min kritikk av MSN på. Hvis du leser andre plate- og konsertomtaler han har skrevet for VG, samt andre trykksaker opp gjennom årene så vil du raskt innse at han ikke hører hjemme blant landets beste musikkjournalister.

Jeg er helt enig med 4-eren han gir, men omtalen i seg selv er ikke mye å skryte av.

I og med at jeg er totalavholdsmann er det en viss risiko for at MSN hadde høyere promille enn meg :P

MSN er "just another wannabe". Jeg hører aldri på hva såkalte "musikkjournalister" sier. Hvem er det som har bestemt at de er noen som helst autoritet på "god smak"? Wankers!!! Det er det de er, og ingenting annet! Så det så.... Dessueten, MSN forholder seg til konserten som om det var en Ozzy solokonsert, og ikke en BS konsert. Mannen er jo bare lavmål! Uten å ha vært der selv gir jeg konserten en sterk femmer bare fordi bandet i det hele tatt møtte opp :P

Og så er det bare å glede seg til Purple i Spektrum utpå nyårat. Nothing wrong with jurrasic rock (Ian Paice) ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.