Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken DAW bør jeg gå for?


newbie

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig Rocksmith, og oppdaget at jeg med Asio4All-driver kan bruke den kabelen som lydinngang for å ta opp elektrisk gitar også.

Her er et lite opptak jeg gjorde, der gitardelene er gjort direkte med Rocksmith-kabelen. All lyd, inkludert ampsim er standard som følger med Studio One.

https://soundcloud.com/sarges-bootcamp/voxdrumgroove

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk for Producer til slutt. Fremragende DAW som gir en helt herlig workflow. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Gratulerer! Bra valg av versjon. Du får helt klart noen ekstra verktøy sammenlignet med Artist som er spesielt nyttig for ferdigstilling av miksen og mastringen til ferdig produkt.

For egen del gikk jeg for Artist blant annet fordi jeg ikke var sikker på om Studio One var rett DAW for meg og ikke ville risikere for mye penger på dette. Nå er jeg veldig fornøyd, og kunne nok ha gått for Producer selv om jeg var så sikker som jeg er nå. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del gikk jeg for Artist blant annet fordi jeg ikke var sikker på om Studio One var rett DAW for meg og ikke ville risikere for mye penger på dette. Nå er jeg veldig fornøyd, og kunne nok ha gått for Producer selv om jeg var så sikker som jeg er nå. :)

Så er det da heller ikke så vanskelig å oppgradere siden. Oppgradering fra Artist til Professional gikk på tilbud for ca 1200,- nylig (black friday), og full pakke for ca 1600,- Mht mastering er det først og fremst det siste trinnet fra Producer til Professional som gjør susen. Artist til Producer er i hovedsak noen nye plugins, støtte for flere typer plugins, MP3-støtte og 16GB lisensierte 3.parts produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.