Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal musikk-DVD!


Haavard

Anbefalte innlegg

Ser det er flere tråder om musikk-DVDer, eller filmer generelt! Ser for eksempel at det er lagd en tråd om Metallica filmen, Some Kind Of Monster.

Lager også denne for å anbefale både en spillefilm og en DVD fra en konsert.

Spillefilmen er filen "The Doors" om det ikke så alt for ukjente rockebandet med samme navn. Filmen har den kjente Val Kilmer i hovedrollen som Jim Morrison og han gjør en fantastisk innsats som Morrison. Faktisk synger han flere av sangene i filmen selv, og han ser i noen situasjoner ut som Jim Morrison selv. Glitrende

Konsert filmen er Nick Caves opptreden i Lyon 2001 og har fått navnet "God Is In The House" En forrykende konsert med den geniale Nick Cave".

Herlich!

Kom med deres anbefalinger av konsertopptak, eller diverse filmer innenfor musikken som bør sjekkes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spillefilmen er filen "The Doors" om det ikke så alt for ukjente rockebandet med samme navn. Filmen har den kjente Val Kilmer i hovedrollen som Jim Morrison og han gjør en fantastisk innsats som Morrison. Faktisk synger han flere av sangene i filmen selv, og han ser i noen situasjoner ut som Jim Morrison selv. Glitrende

Jeg ble faktisk veldig skuffet da jeg så filmen nå nylig. Bandet blir jo fremstilt som noen winers/assholes. Dette var jo overhodet ikke sånn det var. Jeg simpelthen hater folk som betrakter bandet som Jim Morrison & The Doors. Bandet var en helhet, og filmen er med på å forverre akkurat det.

Ellers er Slayers Still Reigning en sak å sjekke ut for thrashers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayhem Live in Marseille 2000

Full krig på scena. Blasphemer leverer som alltid, samme som Hellhamster. :lol:

Carpathian Forest We're going to hollywood for this

Spiller de beste CF låtene + de får opp de deiligste danserene ever på scena. Ellers, Vrangsinn i tanga som er ekstremt sexy.

Metallica Stunning Cunts

En klassiker for meg. Trossalt den dvden som gjorde meg til en

Bassist..

Pantera Home Videos

KJØP! savner en del live-matriale på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svenske singersongwriteren Lars Winnerbäck har gitt ut en DVD som heter Live I Linnköping og er rett og slett glimrende! To av de fineste sangene har han til og med Lisa Eckdal(?) i duett. DVDen er spillt inn over 2 kvelder slik at de har tatt de beste sangene fra hver kveld. Bandet har på seg samme klærne og alt slikt, så jeg forsto ikke at det var to kvelder før når jeg så DVDen med kommentarer. Hvis man liker svensk pop-rock-ting er denne noe man absolutt bør sjekke ut.

Til jul ga jeg pappa Bruce Springsteen - Live in Barcelona. Helt vannvittig bra konsert! Hæli å se med surroundsound og skikkeli trykk i anlegget, føles som man sitter i publikum. Og musikken er fenomenal!

DumDumBoys - I Dødens Dal er det vel ikke mye mer å si om enn at det er et must :) Genial å sette på i bagrunnen på et vors eller lignende! Rett og slett herlig!

Gluecifer-dvd'en er også en glimrende rocke-konsert som trykker skikkeli! Absolutt verdt pengene..

Hellacopters - Goodnight Cleveland er en reisedokumentar fra en usa-turné Hellacopters gjorde. Super måte å bli kjent med bandet på, men dessværre ikke en DVD man ser om-og-om-igjen.. Mye bra musikk og ganske interessant å se hva som foregår når man er på turne, konserter, pressebilder, radioprogrammer og fans..

At ingen har nevnt BigBang sin DVD er jo litt rart. Glimrende den også! Man vet hva man får for å si det sånn.. Også sjerrif sette på i bakgrunnen på vors etc.

det får holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 vulgar videos from hell (alle Pantera videoene)

Superjoint Ritual - Live in Texas Dallas

Superjoint Ritual - Live at CBGB

Sepultura - Third World Chaos

Slayer - War at the Warfield

Slayer - Still Reigning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.