Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Arendal.... Anyone?


Rebbe

Anbefalte innlegg

Det er helt andre grunner til at jeg flytter til Arendal.

Det lukter kjerring lang vei.

Jeg tror ikke det er så dødt som Jonki sier. Det kommer nok ann på musikkstilen. Metal-miljøet er temmelig døtt, men jeg så på siden din at du spilte mye forskjellig. Så jeg tror nok ikke du skal ha problemer med å finne noen å spille med. Bare heng opp "band-meldemmer søkes" lapper på øvingslokaler osv.

Likte Hendrix covrene forresten! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Vel, det har ikke så mye med "kjerring" å gjøre, Morph. Har fått en veldig fin jobb i Arendal i tillegg til at jeg har en hel del familie i området.

Kjenner endel musikere med tilknytning til Kristiansand og musikkkonservatoriet der.

De spillejobbene jeg har er uansett ikke avhengige av hvor jeg geografisk bor, men det er jo gøy hvis det er endel oppegående musikere i lokalmiljøet å henge rundt med.

Uansett er det vel fint der om sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til en "syden" sommer i Arendal. Har forresten meldt meg inn i bluesklubben der (Nystartet forsto jeg). Har allerede fått noen forespørsler om jobber der nede.

Skal se det an litt først, gå på jammer, treffe folk. Ikke minst flytter jeg jo også studioet mitt dit. Har fått fine lokaler:)

Så er det jo Canal Street festivalen da.... det blir sikkert gøy.

Forresten.... Artig at du likte Hendrix covrene mine. Takker og bukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sende adressen som privat melding til deg når jeg har avtalen helt i boks. Jeg flytter ikke ned før i slutten av Juli. Utleier vil helst at jeg skal betale leie fra Mai, så vi er ikke heeeelt enige enda, men vi begge tror at vi kommer i mål.

Når det gjelder innspillinger. I utgangspunktet bruker jeg bare studioet til prosjekter, artister o.l. jeg produserer selv, i tillegg til at jeg bruker det til gitarpålegg til prosjekter som i hovedsak er spilt inn i andre studioer.

Har aldri drevet studio for ren utleie men hvem vet, tidene forandrer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.