Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"dette bare MÅ du høre!"-tråden


Straymond

Anbefalte innlegg

Dette er bekmørke saker og en vanvittig homage til 70-tallets skrekkfilmer. Hadde ikke blitt overrasket om den hadde blitt sensurert bort, egentlig.

Uansett, knallbra låt. Riffene kunne lett vært hentet fra glansperioden til Opeth.

hvis du er som meg, var skeptisk til denne gjengen, gi denne en sjans. hør den en gang. la den ligge et par dager og gi den en ny lytt om et par dager.

Endret av Truckstop Chuckie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For noen år siden var jeg på en konsert med Lynni Treekrem og han var vel et meget stort høydepunkt for min del. Knakende flink gitarist.

Tror jeg på. Ble selv obs på han etter at han begynte å spille med Nils Petter Molvær. Og gleder meg veldig til soloplata som kommer 18. september. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Innimellom så kommer jeg over låter som jeg setter på repeat etter første gang jeg hører de, uten å vite hvorfor.

Noen låter har noe magisk over seg som bare treffer meg og denne er en av de.

På med slåbbråkken, ta en cognac, finn stressless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt "Hyde" av Astrid (ja, hu som var med i Idol) noen ganger så aner jeg at vi kanskje har mye bra popmusikk i vente.

Lite politisk korrekt å si, men det er en bra "jentebølge" innenfor norsk populærmusikk for tiden. Nevnte Astrid, selve "queen bee" Sundfør, Bendik, Aurora m.fl. Befriende at de går egne veier og ikke bare slenger seg på ekstremt radiovennlig "P4-pop" som eksempelvis Tone Damli driver med.

Jeg syns det er mye "kredpop" her til lands for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fornærmer Død ved å ikke nevne Fay Wildhagen :)

Forøvrig er "Blime'-låta" en perle av en guilty pleasure...

Det gikk fort i svingene. Fay er selvfølgelig med, men for meg er det live hun og bandet fortjener mest honnør. Det er hinsides bra live, et par-tre hakk bak på plate.

Også er det Morten som er Wildhagen-fanboi.

Blime-låta 2015 er snadderfengende. Kompetent håndverk, strålende produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.