Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen glupe forslag?


Knopfler-fan

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg fikk noen frifondmidler til koret jeg spiller i og kjøpte ny forsterker. Men nå har det seg slik at det ble 500 kr igjen av disse som jeg må bruke på noe gitargreier... Pengene er nemlig øremerket.

Men det er klart at for meg som gitarist er det jo ikke akkurat noe problem... :D

Det eneste er bare at jeg vet ikke hva jeg skal bruke disse pengene på, for jeg har kun disse pengene til rådighet. Har noen noen gode forslag? Hvis noen skal selge en liten øvingsforsterker, effektpedaler e.l, så kan det være svært aktuellt... Eller kanskje noen har kommet over noe billig kult noe på nettet? Kom med forslag! Ingen ting er for dumt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strenger for alt! Kommer veldig godt med.

Eller et solid gitarstativ.

Ørepropper er også lurt.

Capo er morsomt.

Skikkelig feit lærreim med masse nagler.

Smart-lock til reim.

Ikke kjøp forsterkere, effekter etc til 500. Får ikke noe av reell kvalitet til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Srenger er egentlig ikke så aktuellt. Ordner det på en annen måte. Kunne jo hende at en av dere kanskje hadde liggende en gammel effekt-sak som dere likevel kunne kvitte dere med for en billig penge? En boss pedal eller noe... Trenger sånn sett ikke være noen fantastisk bra greier heller. Bare litt sånn for gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.