Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

klarer ikke å ha det gøy med den el-gitar..


kroffer

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt gitar i litt over et år nå, begynte med akustisk gitar men kjøpte en Dean Evo 60 el-gitar for ca 10 mnd siden. Til nå har jeg nesten ikke brukt den. Jeg prøver å spille på den med jevne mellomrom, men hele lysten til å spille forsvinner etter første akord. Jeg vet at det ikke er selve gitaren det er no problem med, jeg får bare ikke til å ha det gøy med elgitar. Har ikke spilt i band enda, så det aspektet med elgitar kjenner jeg ikke til. Men sånn som det ligger an nå så kan jeg faktisk ikke spille elgitar, så band må jeg se langt etter. Dette er egentli veldig frustrerende, fordi jeg vil jo lære det, men det bare går ikke. Faller alltid tilbake på kassegitaren..

Noen andre som har hatt det samme eller vet en løsning?

-oppgitt-kroffer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg veldig med både akkustisk og elgitar! koser meg vel fortsatt mest med akkustisk tror jeg! men jeg tror, som gnome sa, at hvis du tvinger deg selv til å lære noe, blir det plutselig mye gøyere..=)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo slutte å spille gitar og finne et annet instrument du faktisk liker å spille på.

med den holdningen lærer man aldri noe som helst..

Joda. Før når jeg spilte baryton-tuba, fant jeg ut at det ikke var noe gøy. Så prøvde jeg meg på gitar og det var veldig gøy, så nå har jeg lært meg mye gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff deg et band

Da blir spillegleden høy!

Jeg skal starte et band snart... Jammer med to kiser på skolen, men må spille bass siden han andre duden ikke greier bassen.

Men vi spiller bare drittsanger uansett, jeg får ikke "feelingen" med dem. Men trommisen er så sinnsykt god! I verdensklasse.. Kanskje! Men han er dritgod!

Men skal starte noe nye greier snart..: Gidd ikke å øve på skolen! Utstyret er fucked up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.