Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hotflush forsterkere, og generelt om tremoloeffekt


Anbefalte innlegg

Fender Blues jr. er fortsatt under vurdering, ja. Glemte bare å føre den opp. Har hørt fra så mange hold nå at stock-høyttalerne i Peavey Classic er for dårlige, og at man får sykt mye bedre lyd med f.eks en god Weber. Men jeg er en klossmajor med DIY-greier, så jeg er ikke særlig sugen på å bytte høyttalerelementer selv.

Ser forøvrig at en kar her selger en Mesa TA-30. Noen som har meninger om den?

[Edit: Lagt til delen om TA-30]

Endret av OsamaFetLaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesaen var litt i overkant av prisleiet mitt, ellers ville jeg kjøpt den.

Har rota meg inn på nettsidene til rebel music, og ser at det faktisk finnes en amp som har all funksjonaliteten jeg trenger: Carvin V3M. På alle lydklippene jeg kan finne på youtube, høres den dog ikke noe særlig ut. Minner meg om en Carvin-gitar jeg hadde en gang: Superb kvalitet på arbeidet, fantastisk resonans, og fullstendig ubrukelig bedritne pickups. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klippet, Jawbreaker. Noen kule lyder men ikke helt det jeg ser etter. Takk for tipset, Knewt---hadde en hyggelig prat med Eirik om Hotflushen.

Etter mange kvelder med gråt og tenners gnissel bestemte jeg meg dog nå nettopp for å gå ei helt anna retning enn det jeg tenkte både mhp behov for lavwattsforsterker og computerintegrasjon, og har nå bestilt en "(u-)brukt" Carol-Ann Tucana fra Vintagegitar. Har ikke vært så spent på gear siden jeg fikk en radiostyrt bil i bursdagsgave for nesten tredve år siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.