Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål .ang neglelakk


Roar

Anbefalte innlegg

Voks opp litt a folks.... dersom Roar vil bruke neglelakk så bør jo det respekteres. Dette er er jo ikke et sted hvor vi skal synse i vei og slenge dritt... Dette er en grei sak, Roar vil bruke neglelakk og det er helt greit for meg.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Voks opp litt a folks.... dersom Roar vil bruke neglelakk så bør jo det respekteres. Dette er er jo ikke et sted hvor vi skal synse i vei og slenge dritt... Dette er en grei sak, Roar vil bruke neglelakk og det er helt greit for meg.
Kanskje han bruker dameundertøy og..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde jeg på følelsen at dette ville bli en "jeg har bedre smak enn deg-tråd"?

Bruker heller ikke dame-produkter, men skjønner at noen "manson-gutter" syns det er kult.

Yngtchie: Du kan bruke sånn lebestift som ikke smitter av :mrgreen:

Roar: Det ser ikke ut som du får noen hjelp her. Sorry. Du kan jo spille med vanter eller fingerbøl, men tviler på at det er noe deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde jeg på følelsen at dette ville bli en "jeg har bedre smak enn deg-tråd"?

Bruker heller ikke dame-produkter, men skjønner at noen "manson-gutter" syns det er kult.

Yngtchie: Du kan bruke sånn lebestift som ikke smitter av :mrgreen:

Roar: Det ser ikke ut som du får noen hjelp her. Sorry. Du kan jo spille med vanter eller fingerbøl, men tviler på at det er noe deilig.[/quote

Morph, fått et par tips, da. Skal se om jeg klarer å slutte å være borti med pekefingeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så 'jentete' med svart goth-neglelakk. Når jeg ser gutta i Mayhem er ikke 'babes' det første jeg tenker på.

Jeg bare synes det er teit.  :)

Mayhem går ikke med neglelakk for svarte. Marilyn Manson er kanskje et bedre bilde på det.

Jeg har sett ganske mange black metal-band med det. Beklager om ikke akkurat Mayhem stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuno Bettencourt har brukt svart neglelakk i mange år, han gjorde nå det rundt 1990

og brukte det det nå ganske nylig da jeg så en live opptreden.

Husker jeg vurderte det selv også, men akkurat i dag er det ikke noe "behov".

Svart neglelakk er ikke bare for jenter. Men rød bør man styre unna hvis ikke

det passer med kostyme man har på seg da.

Rock/heavy er jo showbusiness så lov å dra den helt ut og kle seg

som man vil. Kjedelig hvis alle skal ha strait Bryan Adams look :wink:

Fant et bilde men ser ut til at han bruker det bare sånn av og til.

live_nuno.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så 'jentete' med svart goth-neglelakk. Når jeg ser gutta i Mayhem er ikke 'babes' det første jeg tenker på.

Jeg bare synes det er teit.  :)

Mayhem går ikke med neglelakk for svarte. Marilyn Manson er kanskje et bedre bilde på det.

Jeg har sett ganske mange black metal-band med det. Beklager om ikke akkurat Mayhem stemte.

Nevn 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så 'jentete' med svart goth-neglelakk. Når jeg ser gutta i Mayhem er ikke 'babes' det første jeg tenker på.

Jeg bare synes det er teit.  :)

Mayhem går ikke med neglelakk for svarte. Marilyn Manson er kanskje et bedre bilde på det.

Jeg har sett ganske mange black metal-band med det. Beklager om ikke akkurat Mayhem stemte.

Nevn 2

Ser man det... var sikker på at jeg hadde sett det, men nå kan jeg ikke finne det på noen bilder. 1-0 til dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så 'jentete' med svart goth-neglelakk. Når jeg ser gutta i Mayhem er ikke 'babes' det første jeg tenker på.

Jeg bare synes det er teit.  :)

Mayhem går ikke med neglelakk for svarte. Marilyn Manson er kanskje et bedre bilde på det.

Jeg har sett ganske mange black metal-band med det. Beklager om ikke akkurat Mayhem stemte.

Nevn 2

Ser man det... var sikker på at jeg hadde sett det, men nå kan jeg ikke finne det på noen bilder. 1-0 til dere. :)

Jeg er glad du ikke tok opp noe Cradle of filth eller Dimmu Borgir for det er som sagt ikke blackmetal. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så 'jentete' med svart goth-neglelakk. Når jeg ser gutta i Mayhem er ikke 'babes' det første jeg tenker på.

Jeg bare synes det er teit.  :)

Mayhem går ikke med neglelakk for svarte. Marilyn Manson er kanskje et bedre bilde på det.

Jeg har sett ganske mange black metal-band med det. Beklager om ikke akkurat Mayhem stemte.

Nevn 2

Ser man det... var sikker på at jeg hadde sett det, men nå kan jeg ikke finne det på noen bilder. 1-0 til dere. :)

Jeg er glad du ikke tok opp noe Cradle of filth eller Dimmu Borgir for det er som sagt ikke blackmetal. :)

Jo, det er de. Men jeg fant heller ingen bilder av dem med neglelakk... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.