Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål .ang neglelakk


Roar

Anbefalte innlegg

Holà!

For en stund siden begynet jeg å bruke neglelakk, og da la jeg merke til at mye av lakken forsvant på høyre pekefinger, altså den fingeren jeg bruker til å holde i plekteret. Er det normalt at negln skraper borti, eller bør dette sluttes med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slutt å bruk neglelakk så blir det nok bedre :P

Neia, vet mange som gjør det, har hatt samme "problemet", men har skiftet grep på plekteret, så er ikke et reelt problem for meg lengre :)

Burde dog ha kontroll over om det skjer eller ikke. Prøv å gjør plekter-bevegelsene sakte, og se hvor du "feiler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det tilfelle du bruker klar neglelakk for å styrke neglene på høyre hånd til klassisk gitar råder jeg deg til å plukke litt mer forsiktig, uten å komme så mye nedi med neglen.

I det tilfelle du er en av de tomsingene med svart goth-neglelakk sier jeg bare: LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det tilfelle du bruker klar neglelakk for å styrke neglene på høyre hånd til klassisk gitar råder jeg deg til å plukke litt mer forsiktig, uten å komme så mye nedi med neglen.

I det tilfelle du er en av de tomsingene med svart goth-neglelakk sier jeg bare: LOL.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å skrape borti strengene med neglen på høyrehånden, men så spiller jeg ikke så hardt heller da...

Prøv å se deg i et speil mens du øver og se om du kan rette noe opp i det på den måten. Jeg ville prøvd å sluttet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELLO! ER DERE MENN ELLER? :lol:

Neida, bare tuller litt... Men seriøst, ja vi er i en tid da folk flest vil ha likestilling... Men ikke overdriv folkens! Menn er menn og Kvinner er kvinner! Slik vil det alltid være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med tråden å gjøre i det hele tatt?

Såvidt jeg kan se så stilte Roar et greit spørsmål. So fucking what om han bruker neglelakk. Før var det også helt utenkelig at jenter gikk med bukser , hadde stemmerett og hadde seksualdrift.

(Stemmerett og bekreftelse av den kvinnelige seksualitet er fremskritt, men vet ikke helt om jeg syns at det er et fremskritt at gutter bruker sminke. Men kosmetikkindustrien begynner vel å tape penger på jentene... For min del så kunne de fleste jenter kutte ut hverdagsminken og.. men men)

Mange her som er veldig usikre og må poengtere at de er menn hele tiden eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.