Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jasmine takamine TS58C


alfruben

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har hatt en gitar liggende hjemme i kanskje 15 år, innformasjonen jeg finner om den er følgende ( jasmine takamine TS58C), noen som vet hva denne er vært idag, har byttet strenger og gitaren er så godt som ny :)

Takk på forhånd, med vennlig hilsen Alf Ruben Kvamme

post-13715-0-90104600-1383149111_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hør på tante pessimist.

nå veit jeg verken hva slags treverk denne består av, hvordan preampen er, båndslitasje osv, men om du er ute etter å selge så kan jeg ikke se for meg at du ikke får solgt, men dette avhenger selvsagt av hva du krever for den.

jeg ville spurt her:

http://www.takamineforum.com/

Endret av Straymond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hør på tante pessimist.

nå veit jeg verken hva slags treverk denne består av, hvordan preampen er, båndslitasje osv, men om du er ute etter å selge så kan jeg ikke se for meg at du ikke får solgt, men dette avhenger selvsagt av hva du krever for den.

jeg ville spurt her:

http://www.takamineforum.com/

Tusen takk for tipset, jeg har ikke så store krav, bedre at noen andre bruker den enn at den står hjemme i skapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Jasmine akustisk som brukes nesten daglig i musikklærerjobb og i forskjellige bandsammenhenger. Komfirmasjonsgave for 19 år siden da håret fortsatt var langt. Låter knallbra og er som en drøm å spille på. Preampen er skiftet ut med en fishman rare earth pickup. Og det beste med den er fargen. Knallblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.