Web Analytics
Jump to content

jasmine takamine TS58C

alfruben
 Share

Recommended Posts

Hei,

Vi har hatt en gitar liggende hjemme i kanskje 15 år, innformasjonen jeg finner om den er følgende ( jasmine takamine TS58C), noen som vet hva denne er vært idag, har byttet strenger og gitaren er så godt som ny :)

Takk på forhånd, med vennlig hilsen Alf Ruben Kvamme

post-13715-0-90104600-1383149111_thumb.j

ikke hør på tante pessimist.

nå veit jeg verken hva slags treverk denne består av, hvordan preampen er, båndslitasje osv, men om du er ute etter å selge så kan jeg ikke se for meg at du ikke får solgt, men dette avhenger selvsagt av hva du krever for den.

jeg ville spurt her:

http://www.takamineforum.com/

Edited by Straymond

ikke hør på tante pessimist.

nå veit jeg verken hva slags treverk denne består av, hvordan preampen er, båndslitasje osv, men om du er ute etter å selge så kan jeg ikke se for meg at du ikke får solgt, men dette avhenger selvsagt av hva du krever for den.

jeg ville spurt her:

http://www.takamineforum.com/

Tusen takk for tipset, jeg har ikke så store krav, bedre at noen andre bruker den enn at den står hjemme i skapet :)

Jeg har en Jasmine akustisk som brukes nesten daglig i musikklærerjobb og i forskjellige bandsammenhenger. Komfirmasjonsgave for 19 år siden da håret fortsatt var langt. Låter knallbra og er som en drøm å spille på. Preampen er skiftet ut med en fishman rare earth pickup. Og det beste med den er fargen. Knallblå.