Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lurkeren har fått seg bruker!


Grisete

Anbefalte innlegg

Hællæ!

Mitt navn er Christoffer, og jeg er en forholdsvis ung rocker på 17 år som bikker 18 om drøye to måneder. Begynte å klonke gitar for sju år siden, og har senere plukket opp andre instrumenter som piano, trommer, bass, munnspill og sist men ikke minst (egentlig minst) munnharpe. Jeg har spilt i flere band, og i løpet av min tid som musiker har jeg rukket å spilt på en rekke skoleavslutninger i den lille bygda som jeg er fra, Trøgstad. Rocker for tiden i et lite trio-orkester som spiller diverse norsk rock og mye rockabilly, og håper at vi en dag også skal kunne tjene litt penger på dette. Går på den populære linjen Medier og Kommunikasjon hvor jeg har valgt å fordype meg i faget "lyd", da jeg også håper på at jeg en gang skal kunne kalle meg selv for lydtekniker (egentlig rockestjerne, men hvem gjør vel ikke det?). Har en forkjærlighet for blues, rock n' roll og noe metall, og jeg spiller forresten på en Gibson Les Paul.

Dette ble et litt rotete og halvveis useriøst innlegg, men det er vel egentlig meg i et nøtteskall.

Mårn og hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Må virkelig si at jeg føler meg velkommen her i hvert fall. Tusen takk for alle velkomster!

Ha ha, det jeg overså var at du går på Medier og Kommunikasjon, med Lyd fordyping.

Til orientering er jeg lærer på Medier og Kommunikasjon i faget lyd, og fordyping lyd :)

Går du på Mysen du da eller?

Haha, så artig at det finnes flere mediafolk her inne! Jeg går på Mysen, ja. Er en av to elever på hele linja som har fordypning i lyd. Alle andre skal bli filmregissører og fotografer, vet du. :D Har Rolf Even som lærer, hvis du kjenner til han. Lærer på Glemmen du da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.