Gå til innhold
RalphDarwin

NGD og NMD!=)

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått en baja igjen i hus! Spilte en del på den i dag og kan virkelig ikke fatte hvorfor jeg noen gang solgte den første jeg hadde.
Den skal muligens få et nytt plekterbrett, men vi får se=)

Mandolinen er en kul Ibanez M522S-BS som jeg skal bruke litt tid på å lære meg. Den ser bra ut og den kan være litt annerledes inspirasjon om gitarene tilfeldigvis ikke skulle være til inspirasjon å spille på en dag.

30us580.jpg

ezj15d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandolin er utrolig myebrukt til å dubbe gitar. Flott den der, kan du røpe hva du ga for den?

Norsk Musikk Distribusjon hadde lagersalg denne helgen og solgte de for kun 900kr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Musikk Distribusjon hadde lagersalg denne helgen og solgte de for kun 900kr!

!!!

Det må jo være billig (uten at jeg på noen måte vet noe som helst om mandoliner). Gratulerer.

Endret av sarge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

!!!

Det må jo være billig (uten at jeg på noen måte vet noe som helst om mandoliner). Gratulerer.

Veiledende pris er vel på 3000kr. Det var minst 50% på alt de hadde av utvalgte varer denne helgen. Nå er det vel flere år til de kommer til å ha lagersalg igjen.

Endret av RalphDarwin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.