Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N' Roses + keyboards?


schpangen

Anbefalte innlegg

Inntil i går trodde jeg at Dizzy Reed var den eneste som spilte keyboard i Guns N' roses, helt til da Chris Pitman kom i 2000. Men da jeg satte meg ned med et liveopptak av GNRs version av Knocking on heavens door. Og helt bakerst får jeg øye på to, ikke en, men TO små hårdballe som rister på hodet mens de slår på tangentene. Han ene gjenkjente jeg med en gang, for det var Dizzy Reed. Men så var det denne digre karen med en løvemanke til hår og flippskjegg.

Hva heter han? vær så snill og svar, for jeg har skoleprosjekt om Guns N' Roses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke d en fyr som heter West Arkeen eller no? synes jeg har sett det på tokyo-konserten. Tror det er han... vet ikke helt hvem det er, men tror han har skrevet noen sanger ilag med guns og tror han har vært og spilt live ilag med dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke d en fyr som heter West Arkeen eller no? synes jeg har sett det på tokyo-konserten. Tror det er han... vet ikke helt hvem det er, men tror han har skrevet noen sanger ilag med guns og tror han har vært og spilt live ilag med dem også.

West Arkeen har aldri vært med i Guns n' Roses.

Han er en venn av Axl Rose og produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt han er med i guns n`roses. for det er han ikke. ;) Sa bare at han har lagd noen sanger ilag med dem og har spilt live med dem. En kompis av bandet.. tror han er død også, synes jeg husker å ha lest "R.I.P West Arkeen" i bookletten til live era. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.