Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Warmoth-Telecaster


Anbefalte innlegg

Poster her sånn ca en gang i århundret, men tenkte jeg kunne lage en tråd for å få tips og triks, samt vise fremgang med customprosjektet mitt. Bestilte en 72 deluxe-kropp og hals fra warmoth.

1374128_10151948794006280_1509292493_n.j

Slik ser sullamitten ut. Kroppen er i or, med en hals av lønn. Inlays og binding i sort plast. Gotoh-tunere som ikke er skrudd fast, så ikke få panikk over at de er skeive. Jeg tenke å swirle kroppen i lilla og sort, noe jeg har kjøpt inn natriumborat og humbrol-maling til. Utfordringene mine er: Det gikk litt kjapt i bestillingen, så jeg bestilte moderne spacing på stolen, men kroppen er rutet til vintage. I tillegg fikk jeg feilkuttet plekterbrett fra Warmoth, og de betaler ikke returfrakt, derfor blir det for dyrt å ordne plekterbrett fra dem. Gitarist.no har plekterbrett som er rutet til vanlige humbuckere, men da med 3 flere potmeter-hull enn jeg planla. Er minimalist så jeg håpet å kunne ha bare en volum og en treveisbryter.

Ser ut til at jeg da i stedet går for full valgfrihet i lyd, med coil tap på volumpottene, to tonepotter og en treveisvender.

Lakkering tenker jeg å ta hos en bilsjappe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.