Gå til innhold
Hete

Steve Morse

Anbefalte innlegg

trenger tabs til en steve morse sang/solo... har bare no innspilling fra no live greier... hmm spørs om noen skjønner hvem jeg mener.. men det er en hel sang som er som en slags rolig solo gjennom hele... kan laste opp sangen og poste den her... men MÅ ha tabsa til den.. takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt av Bodø/Glimt sangen (evt. Jesus Christ Superstar om du vil) og noe av Amazing Graze der, resten var ukjent for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som at det er en eller annen guitar spot som trolig er skrevet for en eller flere gigs og ikke nødvendigvis skrevet ned i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... det er vel en i deep purple som har laga jesus c s sangene så kan jo være en sammenheng der... her er starten tab.JPG

noen som klarer å finne ut noe mer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som står øverst der er ikke no streng... dvs at en del spilles på e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ligger visst på mysongbook.com.... var bare litt vanskelig å finne.. ligger under deep purple og så steve morse guitar solo hvis noen er interesstert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut hvilken låt det var? Har noen Morse noter liggende, litt på papir og litt i hodet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei vet ikke hva den heter... sto bare steve morse guitar solo.. tror jeg da.. men er en improvisert solo fra en eller annen abandon dvd tror eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Opplasta audio var ikke tilgjengelig lenger. Men så lenge det er Steve Morse, så er det jo uansett tøffe saker. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.