Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica vurderer å auksjonere bort riff.


Straymond

Anbefalte innlegg

Har noen fremdeles respekt for dette bandet? Jeg spør ikke for å være frekk, jeg lurer faktisk. :blink:

Bah, er vel bare å legge huet på blokka først som sist: Jeg er fan av mesteparten av det de har laget, og har respekt for de i så måte. Jeg håper virkelig at de klarer å dra det sammen til hva de var, selv om jeg har mildt sagt spake forhåpninger. Har vel egentlig mer tro på å vinne i lotto. Syntes Death Magnetic var et steg i riktig retning musikkmessig, men live så er det (dessverre) IMO kun Rob og James som holder det nivået alle burde ligge på. Etter forrige konsert med de så måtte jeg hjem og sitte foran metronomen en times tid, det er fordømt irriterende hvor mye Ulrich presterer å øke/synke i løpet av en sang, det ødelegger størsteparten av opplevelsen for min del.

Når det gjelder OT, så bare... Jeg bare....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Etter 30 år som aktive musikere begynner de å bli slitne? Ser det samme med de aller fleste band fra den perioden, Van Halen, Maiden, Poison har holdt koken inntil nylig (hva de gjør nå aner jeg ikke), men de lever godt på gamle laurbær. At Ulrich ikke er metronomstødig er vel bare sjarmerende? :D Kommer langt med riktig innstilling (evt feil, og med en mager definisjon av langt) - Cobain, Hendrix, Lemmy, Twisted Sister (OK, vokalisten er bra, resten er middels)...

Ellers, nei, jeg kommer ikke til å benytte meg av et slikt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.