Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallao!

Spiller du bass, synger, eller begge deler samtidig og har lyst til å være med i et skamsmud rockeband? Vi trenger deg! Vi er sålangt tre karer, to på gitar og en på trommer, som sålangt har hatt 4 øvinger. Øvinger foregår foreløpig én gang i uken. Etter dette har vi 3 låter klare og ytterligere 5-6 utkast klar til EP-innspilling som vi håper å komme i gang med tidlig neste år. To av oss er utdannet innen lyd- og musikkproduksjon og gjør innspillinger selv. Om du er bassist óg vokalist er det bare fett! Om du er en av delene oppfordrer vi til å ta kontakt dersom noen av tagsene til dette innlegget er noe du blir breibeint av og kan relatere til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Deadeye Navigator
      Det Oslobaserte bandet Deadeye Navigator søker vokalist. Vi spiller en funky og 70's inspirert stonerrock, med åpenbare innflytelser fra band som Black Sabbath, Clutch, Corrosion of Conformity, Kyuss, Fu Manchu, Down, og Orange Goblin. Sjekk oss ut på bandcamp, facebook, youtube, spotify, itunes, etc.
      Vi ser etter en vokalist som har kraft og attitude, og som mestrer basic bluesrock. I tillegg må du kunne øve én gang i uka, og ikke bo på månen... Planene er ferdigstilling av ny EP ila. sommmeren, og å gigge så fort vi har en full line-up. 
      Hvis dette frister, kan du ringe tromme-Erik (922 10 882), eller sende oss en epost (deadeyenavigator@gmail.com).
      Sjekk oss ut på:
      http://www.facebook.com/deadeye.navigator
      http://deadeyenavigator.bandcamp.com
    • Av martinuh
      Hei hei!

Er en 31 år gammel trommis som kom flyttende til Steinkjer i august, søker folk og jamme med.
      Liker å høre på progressive rock, funky greier som groover egentlig. Har spilt i mange år, men lite seriøst og lite touring. Har et gretch-kit med hele pakka. Mangler seff øvingslokale.
      Knallrævva opptak av jams jeg har gjort tidligere:

Kauk ut om du har lyst til å jamme!

-MartinUH
    • Av Grafraf
      Hei, vi er gjeng voksne karer som driver å starte cover band. Vi har idag trommer, gitar og bass men savner en tøff og litt røff vokalist. Vi spiller mye tøff rock, stoner, hard rock. Egentlig musikk for fulle bikere.
      Vi bygger en repertoar på ca 25 låter og kan begynne å spille i 2016, eller tidligere om vi er klare.
      Eksempelvis kan jeg sitere Clutch, Corrosion of Comformity, Down, Deep Purple, Black Sabbath og alt som kan falle i smak.
      Vår ambisjon er ikke å bli rock stjerner, men å ha det gøy, veldig.
      Vi er mellom 45 og 48.
      Noen av oss har lang erfaring og mange kontakter ang. arrangementer og konserter.
    • Av SondreSoll
      Det ser ut som om jeg skal til Bergen for å studere denne høsten, desverre kjenner jeg veldig få i Bergen så jeg har ingen å spille med der. Jeg spiller bass og har godt utstyr og vil gå så langt som å si at jeg er en stødig og kurant bassist. Derfor er jeg på utkikk etter noen som er glad i hardcore, postrock, noiserock, indie(type rock), sludge eller punk. Band jeg stjeler mye fra når jeg spiller er Gallows, Sonic Youth, At the Drive-In, Manic Street Preacher(kun holy bible skiva), Baroness, Social Suicide, Converge og Touche Amore. Jeg har en soundcloud hvor jeg har lagt ut mye rart dere kan sjekke ut https://soundcloud.com/sondre-sollid.
      Snakkast.
    • Av el_roffo
      Vi lagde en video til den ene låten på plata vår, lavt (0) budsjett men god hjelp fra venner i filmbransjen

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.