Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruke iZotope's Stutter Edit Live


ofulm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat anskaffet med iZotopes's Stutter Edit plugin, som jeg bruker i Logic.
Jeg bruker Logic en del live til å prosessere gitaren min, og dette var litt av grunnen til at jeg skaffet meg Stutter Edit. Med alle andre plugins og effekter jeg har brukt, har dette gått ganske smertefritt. Stutter Edit funker bra når jeg spiller inn et lydspor, og så legger på effekten i ettertid. Problemet oppstår når jeg skal spille gitar og bruke effekten samtidig. Da høres ikke effekten fra Stutter Edit. Noen som vet hvordan dette kan løses? Jeg kontaktet iZotope angående dette, men jeg fikk ikke så mye ut av svaret jeg fikk:

"Stutter Edit should be able to process audio as long as your Logic session is in the 'Play' position specifically. Please note that Stutter Edit's timing will also by synced to the tempo and beat position of Logic as it plays through this session."

Noen idé om hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stutter Edit prosesserer audio så lenge den har et MIDI-spor som sender signaler når de forskjellige effektene skal aktiveres. Om du bruker "automatiserte" prosjekter, må du bare legge opp et MIDI-track som aktiverer riktig effekt til riktig tid. MIDI sporet må også sendes til Stutter Edit, som ligger som insert på audiosporet som skal prosesseres. Nå snakker jeg utifra Cubase, men siden Logic er rimelig likt bør det funke der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.