Gå til innhold
Gwitah

Grip of Delusion søker medlemmer (Stavanger)

Anbefalte innlegg

Hei :-) Vi søker flere medlemmer (bassist, vokalist/gitarist og keyboardist) til vårt nye prog-band "Grip of Delusion". Vi er foreløpig to, trommis og gitarist (i slutten av 20-årene). Vi har til nå lagd låtmateriale på totalt ca 40 min, og noe av musikken kan du høre på facebook-siden vår. Link: https://www.facebook.com/gripofdelusion

Om oss: Vi brenner for musikk, og er ivrige etter å komme oss i studio og ut å spille live for få musikken ut til folket, når vi har fått på plass flere medlemmer og tiden er klar for det. Det viktigste er at vi først og fremst driver med dette fordi det er jævla moro :) For øvrig har vi begge hjemmestudio, og noe kunnskaper innenfor musikkteknologi.

Om deg: Du bør være relativt stødig teknisk og musikalsk, og ha noe erfaring med skjeve taktarter. Du bør ha noe live- og studioerfaring, og ha evne til å være kreativ og komme opp med egne ideer. Dessuten bør du være en fet fyr/dame ;)

Vi lover at du skal få mange fete musikkopplevelser om du joiner oss, så ikke nøl med å ta kontakt!

Endret av Gwitah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av hannepanne
      Hei dere, jeg er en 27 år gammel kvinne fra Stavanger som spiller ukulele og piano, og noe (begrenset) gitar, samt er vokalist. Jeg søker andre å synge og spille sammen med! Jeg har spilt piano hele livet, men lærte meg å spille ukulele for noen år siden. Gjør det greit på ukulelen, og koser meg veldig med det. Jeg covrer alt mulig fra Coldplay og Adele, til andre artister som the Animals, the Eagles, og ellers veldig mye egenkomponerte sanger. Jeg spiller mye av egen interesse, men jeg søker etter noen som kan inspirere og være med å lage spennende og ny musikk, ikke bare coverlåter. 
      Er det noen der ute som er interessert? Alle slags instrumenter er velkommen, jeg og min lille ukulele spiller daglig. Har ikke bil, så dersom du er rundt Stavanger er det helt supert. 
    • Av Millen
      Hei, jeg er en ganske ung gitarspiller på 15 år i utkanten av stavanger by, jeg leter etter en realativt ung og uærfaren gruppe å spille med. 
      Jeg har spillet gitar i bare 2 år nå, men jeg føler at jeg kan spille ganske greit nå. Jeg kan spille lead eller rythm, hva nå enn som måtte ønskes. Jeg kan spille alle sjangre men jeg foretrekker om det er noe Heavy-Metal.
      Ta kontakt da ^^ Det kan bli gøy ! 
    • Av Heroan
      Er en ivrig 29år gammel mann som søker ett godt coverband å spille i rundt Stavanger/Sandnes området.
      Har tidligere vært med å turne og spilt i diverse band. Har til i dag lyst til å være med å spille ute med coversanger.
      Er scene vant og liker å komme i kontakt med andre musikere.
      Rock/pop stilen. Reggae.
      Skrik ut hvis det er noen der ute som trenger en real, lojal mann bak trommesettet.
    • Av Frarg
      Jeg er 23 år og jeg leter etter noen å spille med i Stavanger-området. Er primært bassist, men nesten like god på rytmegitar og en kompetent rocketrommis. Vil spille rock(de fleste typer) eller metal, men metal med særpreg, har spilt en del mer 'vanlig' metal og leter nå etter noe mer unikt(eksempelvis Tool eller Rage Against The Machine), og er med på å bli med i band, starte band, det meste så lenge jeg liker musikken og har kanskje noen ideer selv. Blir greiest om jeg spiller bass, siden jeg mangler noe utstyr for gitar og trommer, men hvis det kan ordnes på den ene eller den andre måten takler jeg de instrumentene bra også.
      Hvis du tror det kan komme til noe kan jeg kontaktes på mail: ancom@hotmail.no
    • Av davidandri
      hi
      I am 22 years old bass player from iceland looking for a band, cover or original. i have played the bass for many years and i love it, i like playing blues, funk, reaggie, rock or electro, not hard rock. i have some studio experience and i have worked alot in mixing conserts and prepering for conserts (dont know the name for it)
      i have lived in stavanger for 3 months now and i am learning norwegan
      contact me if you are interested
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.