Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den ultimate "shredder-øksa"?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mr.Bungle: Var innom Imerslund igår og så nøye etter Dean-gitarer, men fant ingen.  Tviler som sagt på at de tar inn noen bare for at jeg skal få teste, men kommer til å holde øynene åpne, selvfølgelig.

Nå derimot, skal jeg og Nelle på tur til Imerslund og se hva Line6-stæsjet er godt for. :)

hmmm.... besynderlig....... syns du skal forlange å få prøve en Dean uansett hvilken forhandler det er !! Det koster ikke dem stort å ta inn noen Dean gitarer, Immerslund selger vel en del Vox forsterkere åzzå ?

I tilfelle er det samme importør for Vox og Dean

Skulle ikke koste dem stort å ta inn noen !!

hmm.... hvordan var Line 6 Nettrom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha det helt klart er ikke wolfgang en kopi av music man . Alt tilsier jo at evh syntes wolfie er bedre da , siden han bytta fra musicman . Wolfgang har ikke 4+2 . den har 3+3 ..

Og det virker som du sier at du ikke skjønner hvorfor han gadd å bytte fordi det er peavey . Jeg er veldig enig , og syntes alle de andre gitarene til peavey stinker , men jeg liker iallefal min godt , og bedre enn MM .. ikke for å krangle da :) hehe

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han geerne animal fyren?

Han har dødd ja. Leste det et sted. En slange tok han...

Steve er ikke død! Søren det ryktet der er jeg såå utrolig lei av!! Det er vel en eller annen internettside som var opphavet for den dritten der... En siste gang: STEVE ER IKKE DØD!! :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Guitar World, november 1995.

GW: When did you make the decision to move from Music Man to Peavey?

Van Halen: When I started realizing what the drawbacks of working with a small company are, such as problems with product availability. Before I left Music Man, I had my management call 15 Music Man dealers from Ohio to Hawaii to find out how long the waiting period was to get one of my guitars. The shortest time quoted was 10 months, but most dealers said it could take anything from a year to a year and a half. Everywhere I went, kids were telling me, "I can't get your guitar!" Some kid is not going to shell out the $1800 that guitar costs and then wait 18 months to get it! That's the reason I left.

Sitat slutt.

EVH eier også hele gitaren, design og alt som hører med. Hvis EVH skulle gå fra Peavey kan han ta med seg gitaren til en annen produsent og få de til å lage en maken modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , og da er jo det samme skjedd fra musicman ..

Han har lagd en lik modell . jeg syntes også den er bedre og finere . For music manen har Birdseye Maple hals . det er så stygt . men begge er veldig gode gitarer , så det går jo kun på smak og behag..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Music Man EHV har også den asymetriske halsen. Og nytt design, fordi MM eier det gamle. Birdeye maple i Wolfgangen også forøvrig... Men fortsatt smak og behag ja. Samt pris og kvalitet... Peavey har jo nesten klart å gjenskape Music Man sine halser. De to EVH modellene er langt fra like. Med den avtalen han har med Peavey, blir de identiske ved eventuelt bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.