Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe denne Jem LNG'n ?


stensen

Anbefalte innlegg

Har snakket en del med selgeren. Men oppdaget nå at den har hatt en hals sprekk skade (ikke uvanlig)

Den ble også solgt billigere forrige gang den var til salgs. Sjekk Linker:

http://www.ibanezjemshop.com/Ibanez-Jem777lng-%23205--For-Sale_2513.html

Og nå i Australia.

http://www.ebay.com.au/itm/IBANEZ-JEM-777-LNG-steve-vai-nr-205-/131016201887?pt=AU_Musical_Instruments_Instruments&hash=item1e812c969f&_uhb=1

Vet at de beste eksemplarene kan bli solgt helt opp mot $ 4500.

Men jeg er usikker på denne. En ting er sikkert Disse blir ikke billigere med årene. Men over 20.000 lapper begynner

vel å bli galskap selv om de kun er produsert i 1987 i 777 eks og alle signert av Steve Vai.

Men det er jo så jæ....... fristende å fullføre triologien.

post-7278-0-00227400-1382033530_thumb.jp

Endret av stensen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å ha de forskjellige dollarkursene i hodet så koker dette strengt tatt ned til hva DU vil, og kan/vil bruke x-antall penger på.

noen vil kalle det galskap, andre vil kalle det en investering.

om en slik gitar havner i et godt og trygt hjem, spesielt i norge så har du min fulle støtte, MEN da skal du sannelig lage en latterlig grundig NGD-tråd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å ha de forskjellige dollarkursene i hodet så koker dette strengt tatt ned til hva DU vil, og kan/vil bruke x-antall penger på.

noen vil kalle det galskap, andre vil kalle det en investering.

om en slik gitar havner i et godt og trygt hjem, spesielt i norge så har du min fulle støtte, MEN da skal du sannelig lage en latterlig grundig NGD-tråd! ;)

Fikk 19 lapper for 74 stratten min. så pengene sitter jo litt løst. Noen mener nok det var dumt å selge den. Men en 74 strat får du alltid tak i igjen. Det er verre med 777 LNG. Tiden vil vise hva som var det riktigste når det gjelder det valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok smart og ta kontakt med noen av de ja.

Er vel bare Euphor her inne som er noen Ibanez-autoritet!

Du kan jo kanskje ta kontakt med Norges antageligvis største Ibanezguru Pål Larsen og.

20K for en Jem hadde jeg bare gitt hvis den var bygget av han som laget Vai sine originaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bytte av hals/kropp har Rich Harris sagt at han selv gjør med gitarer (for å få en player 100% player, og en mint 100% mint), og det skal være vanlig å gjøre dette. Det finnes ingen mulighet for å bekrefte at hals og kropp er "korrekte" for hverandre, dermed bør det heller ikke påvirke verdien at de garantert er byttet.

Pål Larsen er et navn jeg mener å ha lest i Musikkpraksis kjøp og salg. :D

Hadde ikke denne #205 en original koffert med nummerert pyramide? Finnes denne er det ekstra stas. Du vil ikke kunne få igjen kr 20 000,- i Norge på en god stund, tror jeg. Jeg har solgt gitarer til den prisen før, og det finnes folk i Norge som kjøper slike ting også.

Kjør på! Det er bare snakk om penger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bytte av hals/kropp har Rich Harris sagt at han selv gjør med gitarer (for å få en player 100% player, og en mint 100% mint), og det skal være vanlig å gjøre dette. Det finnes ingen mulighet for å bekrefte at hals og kropp er "korrekte" for hverandre, dermed bør det heller ikke påvirke verdien at de garantert er byttet.

Pål Larsen er et navn jeg mener å ha lest i Musikkpraksis kjøp og salg. :D

Hadde ikke denne #205 en original koffert med nummerert pyramide? Finnes denne er det ekstra stas. Du vil ikke kunne få igjen kr 20 000,- i Norge på en god stund, tror jeg. Jeg har solgt gitarer til den prisen før, og det finnes folk i Norge som kjøper slike ting også.

Kjør på! Det er bare snakk om penger! :)

Mulig jeg slår til. Men jeg synes det er rart at han ikke fikk noe bud på mer en AUD 2200 forrige gang den lå ute på ebay

http://offer.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewBidsLogin&_trksid=p2047675.l2564&rt=nc&item=131004457338

Liker ikke helt at han ikke opplyser om halsbytte i annonsen.

Jeg satser på å få til et møte face to face dersom han skal til Europa og kan ta med gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.