Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker bassist til å starte nytt band.


Mortenolb

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått samlet trommis, en annen gitarist og muligens en vokalist. Eneste som mangler er en bassist, så kan vi møtes for å sjekke kjemien og hva slags lyder som skulle finne på å komme ut. I utgangspunktet har vi en del forskjellige inspirasjoner, men metal er hovedfokuset. Metal av alle slag, egentlig. Hvordan det kommer til å høres ut får vi bare vente og se. Litt ferdigheter er greit, men jeg kan ikke skryte på meg å være noen verdensmester selv.

I nærheten av Larvik er fint, halvtime/tre kvarter i alle retninger, eller hva du selv føler vil være komfortabelt. Har ikke noe konkret om øvingslokale ennå, så vet ikke om det er mulig å finne noe fast i Larvik.
Har ikke alder på alle, men det er vel 20-25 ish vi er. Det er ikke nødvendigvis så veldig viktig.

Sååå.. Bassbassbass. Kom an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kan kanskje være interessert, om jeg er noe for dere da. Er nok noe eldre enn dere (33), men har ikke helt vokst fra drømmen om å bli rockestjerne :P

Inspirasjonsmessig ligger hovedvekten i en blanding av: Five Finger Death Punch, Volbeat, Metallica, Guns N' Roses, In Flames, Rage, Annihilator, Bullet For My Valentine. Men det finnes så utrolig mye kult der ute, både hardere og mykere enn disse.

Har spilt til og fra siden jeg var 14-15, med endel nedetid, ikke minst siste året. Litt smårust er det der, men teknikken og takten sitter der enda (tror jeg)... Bor forresten i Sandefjord.

Endret av MetalDude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.