Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

går d an å tre strenger på nytt etter de er klippet til?


acschjenken79

Anbefalte innlegg

Enig i at ting tar tid, men jeg skal også vedde på at det ikke ser helt slik ut når du er ferdig, Audun. Som deg har jeg sett mye verre, men likevel, jeg har sett bedre utført jobb, også.

Om det er klagegrunnlag? Næh, redd for at det ikke er det. Om det faktisk spiller stor rolle, uten at det ikke ser pent ut? Næh, minimalt, skal jeg være ærlig.

Blri omtrent som du går på en fin restaurant, og så ligger både kniv og gaffel på høgre side av tallerkenen. Man får i seg maten likevel, selv om man selvsagt blir litt forbauset. Og så spiser man på et annet sted neste gang.

Nei, uten å skryte så mye, så ser det faktisk betraktelig "penere" ut etter jeg har skiftet strenger, men som du sier: Tror nok ikke det spiller noen særlig rolle bruks og spille-messig. I hvert fall ikke etter at strengene har "strukket seg ferdig." (Det kan dog ta litt lenger tid med såpass med vindinger på E og A streng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nok gjort i en gitarsjappe i bergen sentrum. ;-) hvet hvor jeg ikke skal gå. Lang tid brukte han også.minst en halvtime,selv om alt var klart.men men.skal prøve meg på et par strenger i morgen.nå er d desverre bingen for meg.

Hei. Skifte strenger er noe jeg tror du vil klare fint selv. Ligger mye nyttig på yotube. Taylor Guitars har laget en grei video som viser hvor enkelt dette kan gjøres. Jeg bruker altid denne metoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.