Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sabbath/Ozzy


Per

Anbefalte innlegg

Heaven & Hell(sangen) er etter min mening en av de beste Black Sabbath sangene! Dio har en knalltøff stemme!

Ozzy i Sabbath var jo digg da! Men jeg synes at både Ozzy og Dio er gode Black Sabbath kanidater!

Men som Master_k nevnte, de gamle sangene som Ozzy synger på duger ikke Dio :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men rent image-messig så er det kun Ozzy som duger for min del, husk det at de ble både omtalt som satanister og det som værre var. Ozzy beit hode av ei flaggermus (jaja,uhell kanskje det) og diverse slikt som få andre vokalister/fronfigurer kunne gjort like rått.

Om muli måtte det vært alice cooper kanskje :P

Jeg har Heaven and Hell-plata, og det er ei vannvitti bra plate, for all del. Men sabbath, som et ikon, for meg, er den intese stemmen til Ozzy med tunge riff som svinger.

kom ikke å påstå at dio er barsk :/

dette var en ren umusikalsk uttalelse,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Sabbath er jo helt klart fetest med Ozzy! Han har den perfekte stemmen for å drive de beste låtene fra 70-tallet. Ingen skal komme her og si at noen av de andre vokalistene synger feks. Paranoid og Hole in the sky bedre enn Ozzy, for det er på låter som dette han viser hvilken fantastisk vokalist han faktisk er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.