Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sabbath/Ozzy


Per

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du er virkelig interessert, skaff deg alt fra første albumet til Sabotage. Det som kom etter var heller flaut. De var jo så dopherja (Sabbath altså). Min klare favoritt er Master Of Reality, blytungt som f***

Sabbath Bloody Sabbath er også vel og merke seg.

Jeg har ikke hørt så mye Ozzy solo, men de fleste har Blizzard Of Oz og Diary Of A Madman som klare favoritter. Jeg skal ikke uttale meg så mye om det. Ruben har jo Randy Rhoads som avatar. Han har sikkert noe mer vettugt å si ;)

Etter min mening, så var Ozzys storhetstid i Sabbath

PS! For all del, styr unna "Born Again" av Sabbath. Ian Gillian har vokalen. En heller flau affære. De ble kalt for Deep Sabbath back then :P (av folket of course)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

last ned den dobble samleplata som kom ut for noen små år siden, og hvis du digger det kan du gå i butikken og invistere. er mye billig sabbath på Free Record Shop.

Godt tips. Glemte av den jeg ;)

Den er faktisk veldig bra! Litt Dio shit der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben har jo Randy Rhoads som avatar. Han har sikkert noe mer vettugt å si

:mrgreen:

Såklart Er blizzard of Oz Og Diary Of A Madman et must når du skal Ha nokke med ozzy å gjør..

Eller du kan gjo kjøpe The essential Ozzy Osbourne.. der er det mangen godbiter fra de fleste albumene hans..

Og Nokke som eg anbefaler alle.. Skaff No more Tears.. Sinnsykt bra album..

Bark At The moon er heller ingenting å forkaste.. knall album det og Jack E. Lee Er faktisk ikje så gale gitarist..

Ossmosis eg konge fine feite riff fra zakk... Det Einaste Labumet eg ikkje liker så godt av de eg har er Down To Earth, er liksom ikkje heilt Ozzy..Og No rest for the wicked.. Debuten til Zakk.. Må Bare sei at han har mangen av sine beste soloer på dette albumet...

Håper Det Var til Hjelp

:P

Edith: Glømte Nor rest for the wicked.. Knall album..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Speak Of The Devil, Ozzy's første plate etter Rhoads døde. Den er innspilt live, og består kun av gamle Black Sabbath låter. Brad Gillis tar seg av gitarjobben, og spiller enda bedre enn Rhoads gjorde live. Sykt god gitarist, synd at han ikke fortsatte å spille med Ozzy.

Bortsett fra de to første Sabbath platene, så foretrekker jeg bandet med Ronnie James Dio på vokal. Liker også platene de gjorde med Tony Martin, enda en fantastisk vokalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Smack: Så du mener at Quiet Riot er et av verdens beste band? vil ikke påstå at Ozzy er et band i den forstand(i og med at det er sammensatte musikere etter Ozzy's ønske)

Anyway,Rhoads er en av verdens mest betydningsfulle gitaristen.

Sjekk forresten ut alt som Ozzy har gjort med Sabbath,og kjøp deg Blizzard of ozz(den eneste Ozzy skiva jeg liker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Yngtchie! Men ser mer på tiden med Ozzy som ekte Sabbath, tiden med Dio som overgangs-Sabbath og tiden med Tony Martin som noe helt eget. Fellestrekket med alle "periodene" er at jeg synes det er kongelig musikk i dem alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabbath Bloody Sabbath

Det feteste som finnes er hardrock med litt groove..

og det er det på den plata, den er sinsykt rå!

Ellers vil jeg anbefale Masters of Reality, tittelplata ( Black Sabbath) og heaven and hell .. selvom ikke Ozzy synge rpå sistnevnte er det en sinsykt god plate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.