Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Halsproblem.


Anbefalte innlegg

Har et rart problem med tilpassing av hals. Halsen passer fint i halsgropen og ligger tett inntil. Men når jeg skrur i den ene skruen så skyver den halsen litt i fra seg, ca:1 mm glipe i det hjørnet den skruen sitter. De andre hjørnene sitter tett. Strammer den maksimalt men den drar den ikke til seg. Det oppstår også glipe når jeg setter i bare den ene skruen også.Noen som har ei løsning på dette problemet? Prøvde med en litt kortere skrue også, men det ble bare marginalt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trange hull må i så måte være i halsen, ikke kroppen. Skruene må gå igjennom halsen utenatt de "setter seg fast" i halsen. Det er tross alt i kroppen de skal festes... Du må ikke bore opp hullene i kroppen!

Er det for lenge sidan min siste kopp, eller meiner du det omvendte av det du seier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Dersom hullene i kroppen er for trange vil man få trøbbel i retning av det trådstarter beskriver. Hullene bør være romslige nok til at skruene går lett gjennom.

Edit: dobbelpost. Poenget er uansett formidlet av flere.

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.