Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez Artstar verdi?


Wreen

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på å kjøpe en ubrukt Artstar som bare ligger i kassen sin å støver vekk. Jeg har ingen erfaring med disse gitarene, men vurderer å ta en liten titt. Tenkte jeg først skulle høre litt hva folk mener her om disse gitarene? Selger vet ikke hva han skal ta for gitaren og jeg finner ingen som er til salgs. Jeg blir ikke helt klok av bildene jeg har fått heller, for de er litt dårlig og serienummeret er ganske uklart. Så beklager dårlige bilder, men håper noen kan si meg noe om dette instrumentet :)

post-8084-0-89683200-1381523122_thumb.jp

post-8084-0-22573100-1381523132_thumb.jp

post-8084-0-69065600-1381523161_thumb.jp

post-8084-0-25786300-1381523176_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn, og det er en god gitar, med forbausende bra finish og detaljabeid i forhold til prisen. Det er jo ikke noen dyr gitar, så ikke forvent mirakler. Ikke aller liker picupene i denne, de heter vel super 58 eller noe slikt, og jeg vet at det ikke er uvanlig å slenge inn noe p90 fra GFS i stedet for.

Snakker vi prisleie rundt to-tre lapper, er det et godt kjøp. Prøv først. Etter min mening, som mange sikkert er uenige i, så er dette minst like moro som for eksempel Epi Dot eller lignende.

Edit- ser det er et lite mylder av diverse modeller ute og går. AS120 skal være laget på Cort- fabrikken, og være en av de beste. Og så er det variasjoner, forskjellige pickups, modeller som er sendt til Japan for oppgradering og i det hele tatt. Så ta opplysningne med en klype salt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.