ToreFagerheim 26 Skrevet Oktober 9, 2013 (endret) Fikk det plutselig for meg at jeg skulle skrive en ny låt i går kveld, og her er resultatet: Prøvde meg også på å lage en ny mix med en type gitarlyd jeg sjelden bruker. Er ganske så fornøyd selv. Hva synes du? Ibanez RG7620 Yamaha RBX375 Axe FX Standard M-Audio Fast Track Ultra 8R Reaper Endret Oktober 9, 2013 av ToreFagerheim Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Straymond 5 577 Skrevet Oktober 10, 2013 dette er, som resten av det du lager, veldig fett. rett og slett. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ErlendB 295 Skrevet Oktober 10, 2013 Liker ikke djent så godt, men de fleste riffene er såpass "udjent" at det går greit. Det første riffet har litt half/whole scale i seg; en av mine personlige riff-favorittskalaer i metall. 1:20 knallfett. Mangler en skikkelig solo da Godt jobba! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ToreFagerheim 26 Skrevet Oktober 12, 2013 Takker for tilbakemeldinger! Har endelig et snev av kreativitet igjen etter lang tids tørke, så her er enda en låt: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider