Gå til innhold
TixO

NGD. Fender cs custom classic

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Fender custom shop custom classic fra 08 i går. Helt fantastisk å spille på og helt fantastisk strat lyd.

Trodde ikke jeg ville like soft v hals så godt som jeg gjorde siden stratene jeg har hatt tidligere er c hals.

Det sitter to Modern Classic og en Hot classic i bridge.

Jeg kjøpte en standard strat i juli etter å ha prøvd haugevis av både custom shop og standarder, men syntes ikke cs stratene var verdt de ekstra pengene før jeg fant denne.

Kun brukt litt i studio og litt i stua. Null slitasje og den har blitt tatt godt vare på.

Finishen er copper metallic.

20131007_225036_zps4ca9e189.jpg

20131007_225745_zps77fe65e6.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget oppegående den der! :) Soft V er forresten über-digg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Stig.

Kul farge! Må få klådd på denne når jeg er i de trakter igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å si fra, Tommy :) Da får du hilst på guttungen og vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Audun
      Synes faktisk de ser og høres spennende ut. Liker spesielt Powercasteren.

• Av Audun
      Legger ut noen bilder av mine redskaper for moro skyld. Ikke så veldig fancy, men det gjør jobben og vel så det!
      Gitarer:
      Gibson Customshop Les Paul R-8 VOS 2006 mod. (RS-Kit, mapleflame mod, TonePros bru og tailpiece)
      DSC_6292
      Gibson Customshop1960 Les Paul Special VOS 2006 mod. (RS-kit, TonePros locking studs, Grover tuners)

Gibson USA Explorer  2005 mod, (Gibson Classic ‘57 humbuckers, CTS 500k pots og Emerson cap)

Fender Telecaster am. std 1995 mod. (CS Twisted Tele i neck og CS Broadcaster i bridge. 4-veis switch og fasevender)

Fender Stratocaster Jimmie Vaughan 2005 mod. (RS-kit og ny 'aget' plast + mint brett)

Fender Telecaster Baja (Pågående Micawber-mod. RS Kit, Fender CS Nocaster i bru, GFS Humbucker i hals. Brass sadler.)

Greco 'Grecobird' Firebird-kopi - ca. mid. '80.  Faber aluminium tailpiece og bru med brass sadler.

Gibson ES-335 2013 mod. RS-kit, ettermontert Bigsby, og planlegger ABR-1 bridge conversion.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Flying-V 2016 mod. CTS pots og Tonerider pickups.

Epiphone Ltd. Ed. Korina Explorer 2016 mod. CTS Pots og Tonerider pickups.

Larrivee D-03 Mahogny

Yamaha 12'er

Ibanez Performance - noen og '80

Amper:
      Ceria Tone JTM 45. Eidebygd kab m/ Greenbacks:

1983 Marshall JCM 800 2205 m/ 1987 Marshall Silver Jubilee kab - Celestion V30

KMD GV100 head (uten bilde)
      Effektbrett: TC Electronics Polytune tuner, Boss Wah, Der Screamer TS-9/808 klone satt sammen og moddet av kristoffereide her på forumet, Tonebone Trimode, T-Rex Comp Nova, Fulltone Fatboost-3, Boss Re-20 Space Echo og mottaker for Line 6 Relay G-30. Montert på T-Rex ToneTrunk brett.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.