Web Analytics
Jump to content

Rockeband i Trondheim søker Trommer og bassist

sandmarken
 Share

Recommended Posts

Kugelblitz søker trommis og bassist! Rock, blues, stoner. Øver en- to ganger i uka på Dora. Låner trommesett minus cymbaler, bassamp og kaffetrakter som står i øvingslokalet, resten ordner du med selv (bassgitar, stikker cymbaler, kaffekopp). Vi er i midten av tjueårene, og ser helst at du ikke er alt for langt unna. Har spilt sammen siden januar. Sikter mot å ha det gøy og etterhvert spille gig med orginallåter, men blir en del covers på øving. Ikke nøl med å ta kontakt for en uforpliktende jam!

Mvh Olav

Spennende, spennende. Er bassit, ny student i Trondheim, og tenker å bli her i alle fall i 5 år.

Har bass, og liker å spille. Er ikke særlig teoretisk av meg, og gehøret er ikke på topp. Men jeg har klart meg ok for det.

Er fra Arendal, og 20 år (21 i januar).

Spennende, spennende. Er bassit, ny student i Trondheim, og tenker å bli her i alle fall i 5 år.

Har bass, og liker å spille. Er ikke særlig teoretisk av meg, og gehøret er ikke på topp. Men jeg har klart meg ok for det.

Er fra Arendal, og 20 år (21 i januar).

Hei sendte deg en pm men fikk ikke no svar. Du er velkommen til å komme å prøve å spille med oss på en øving om du fortsatt er gira! :)

Oi steike. Glemte å svare på PM.

Gir det litt tid i så fall. Er i gang med noe sammen med Kossoff som svarte over her. Hvor øver dere, er det ledig plass i lokalet der? Er det dyrt? :)

Vi øver på dora. Litt over tusen i måneden. Er usikker på om det er noe ledig, men søk det opp så er det nok et kontaktnummer du kan bruke!