Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Korg D-3200 :D

32 X 8V spor. Så nå blir det så mye bedre :)

Endret av jonta
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.

Etter en runde med støvsuger'n og en klut, ser den ut som ny.

Driver å formatterer harddisken nå, så allt er helt strøkent.

Gleder meg til å ta fatt på et par nye prosjekter.......

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange spor har du mulighet til å spille inn samtidig? Og får man spørre hva du måtte ut med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får man, 4000,- inkl. den minnste eff. loopen til boss. Kan ta opp 12 spor samtidig, (8 XLR m. 48V. fantom m. inv. bryter for hever kanal ) pluss ev. 2 digitale inn. Skal tro hva et tilsvarende lydkort/preamp ville ha kostet?

Endret av jonta
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korg D-3200 :D

32 X 8V spor. Så nå blir det så mye bedre :)

Gratulerer vi har en slik selv i øvings lokalet, kjekk sak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere sett detta interface greiene, for å koble til ekstern skjerm: http://www.2seemy.com/

Jeg starter en tråd under diy kategorien.

Har kikka på den vi også, eneste som er minus med Korgen er den lille skjermen.

Ser det er en snutt på YouTube om hvordan den installeres, er litt skeptisk til og åpne opptakeren da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som en ganske grei jobb, jeg har en kompis (som solgte meg Korgen) som har vært mye inni datamaskiner....Kanskje lurt å sette maskinen på hode og borre opp de hullene som disse pinnene går igjennom, så man har litt mer klaring.

Jeg blir litt skeptisk når jeg kommer på batalingssidene til Wilfred. De virker så "hjemmelaget". Jeg trodde at slike visa/paypal sider var hadde en slags int. standard, eller er det slik at alle kan lage sin egen?

https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=wCPWWRw3S1Ng0NqV4QV_6Sj-vk2YGlnKGlCYhqJbFh_OVsVT85PUUfbpjc8&dispatch=50a222a57771920b6a3d7b606239e4d529b525e0b7e69bf0224adecfb0124e9b61f737ba21b08198c3bf94e94910b98592d3f6a39690aaea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke for salg på Ebay da? vet de hadde disse for salg der tidligere.

Virker litt jalla hjemme siden ja, men du har vel en garanti når du kjøper gjennom Paypal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var selve paypal siden som virker litt jalla (nigeriansk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en grei jobb dette. Kikket gjennom installasjonsveiledningen.

Husk å tak så nære kontakten som mulig når du skal ha ut flatkablene, og forsøk å dra i så mange kabler som mulig samtidig for å utjevne belastningen. Ellers er det jo bare snakk om å "tappe ut" signalet til den interne skjermen og vise det på en ekstern skjerm. Dette bør virke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du gir en oppdatering med bilder når du får montert den:)

Jeg skal prøve på det (uten bilder da)

Ser ut som en grei jobb dette. Kikket gjennom installasjonsveiledningen.

Husk å tak så nære kontakten som mulig når du skal ha ut flatkablene, og forsøk å dra i så mange kabler som mulig samtidig for å utjevne belastningen. Ellers er det jo bare snakk om å "tappe ut" signalet til den interne skjermen og vise det på en ekstern skjerm. Dette bør virke.

Takk for tips. Er det nødvendig med gummihansker og anntististat matte da? Kansje lurt å jorde shassi mens man holder på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.