Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker metalband/prosjekt i Volda/sunnmøre og omegn.


Håvard E

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en kar på snart 23, bosatt i Vanylven kommune.

Spiller helst ulike typer metal, og kikker etter likesinnede mennesker som ikke er redd for å prøve nytt og grave dypere i hva musikken har å tilby.
Hvorvidt dere er et prosjekt eller band,spiller ikke så stor rolle,men å være etablert er selvfølgelig et godt pluss! Heller ikke dumt å være rundt samme alder,dog heller ikke viktig.
Min rolle,enten som lead eller rythm er jeg ikke så nøye på, men å smette inn med en og annen solo sier jeg aldri nei til,er også dugbar til backing vokal

Om det viser seg at jeg virker som typen dere leter etter, men trenger bassist, så kan jeg trå til med det også. Eneste ulempe er at jeg ikke eier bassforsterker, men om sånt står på evt. lokale så burde det ikke være noe stress.

Har pålitelige gitarer og utstyr, og skulle nå uhellet være ute, så er jeg av typen som har backup av det meste.
Har også det nødvendige som vil trenges til innspilling,komponering og lagring av ideer. Heller ikke helt halvdum når det kommer til miksing og "studioarbeid".

Spilt i snaue 6-7 år i etterhvert vært i flere band,enkelte er ikke nevneverdige, men var med å starte opp Bergensbandet "Your Inner Intention", i sin tid som kan sees på som en liten smak på hva jeg har vært del i.
Sluttet ikke av egen vilje, men økonomien strakk ikke til,så jeg måtte flytte hjem etter studie.

(Vi finnes på spotify). http://open.spotify....NB3pchSOwZdXj1B
Ellers kan jeg høres på http://www.youtube.com/user/Englepest


Håper noen innen rekkevidde fatter interesse, og bare å komme med spørsmål om noe er uklart

Kan nåes på mail: Extreme_667@msn.com \ 91617593

Mvh.

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.