Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Priser for privat undervisning


Faktor

Anbefalte innlegg

Jeg er meget fornøyd med min Kultur skole lærer, han er drit hyggelig og trenger ikke å være sur for å lære meg!

Har aldri sett noe problem med ham... 8)

Jeg får 40 min eller noe tror jeg... Men jeg går der med en annen kis da... Hadde nok vært bedre å være alene(ikke for å være ego da..)

Men inntil videre skal jeg nok være fornøyd med gitarundervisningen min...

Det er jo ganske vanskelig å komme inn på kulturskola da :) Så jeg var heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle postene overfor her så spør jeg:

Hva er vitsen med å ha en gitarlærer når en kan lære mer selv enn hos en gitarlærer?

Du har rett. Hvis man vil bli den nye Jimi Hendrix eller på annen måte planlegger å skrive seg inn i rekken av rockestjerner, så er gitarlærer bortkastede penger. Man trenger ikke gitarlærer for å spille med sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle postene overfor her så spør jeg:

Hva er vitsen med å ha en gitarlærer når en kan lære mer selv enn hos en gitarlærer?

Du har rett. Hvis man vil bli den nye Jimi Hendrix eller på annen måte planlegger å skrive seg inn i rekken av rockestjerner' date=' så er gitarlærer bortkastede penger. Man trenger ikke gitarlærer for å spille med sjel.[/quote']

Jepp, det er det jeg mener. Men uansett så kunne jeg godt ha tenkt meg å lært meg teori, men jeg gidder ikke å bruke 1k og oppover på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bra med en lærer for å komme i gang og få en dytt i riktig retning og unngå de verste uvanene, men når man har lært seg det grunnleggende kan man drive selvstudium. Med alle læringsressursene som ligger på internett i dag bør ikke det være et problem.

Man bør også lytte mye på musikk i den sjangeren man ønsker å beherske. Da får man musikken inn i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med min Kultur skole lærer, han er drit hyggelig og trenger ikke å være sur for å lære meg!

Har aldri sett noe problem med ham...  8)  

Jeg får 40 min eller noe tror jeg... Men jeg går der med en annen kis da... Hadde nok vært bedre å være alene(ikke for å være ego da..)

Men inntil videre skal jeg nok være fornøyd med gitarundervisningen min...

Det er jo ganske vanskelig å komme inn på kulturskola da  :)  Så jeg var heldig...

Kva heiter gitarlæraren din? Er det inne i byen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 100 kr for tre kvarter, har 5 elever i ungdomsskolealder. Ettersom jeg ikke har noen form for utdanning synes jeg det ville vært galt å ta noe mer enn det. Av utdannede gitarlærere som er på skolen, tror jeg de tar 250 kr for ekstratimer med musikklinjeelever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.