Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

På jakt etter et lavt pedalbrett


Z0S0

Anbefalte innlegg

Beklager nok et innlegg om pedalbrett...

Både Pedaltrain og Tonetrunk er "løftet" opp slik at de har plass til f.eks. strømforsyning under. Jeg kunne tenkt meg en ordning hvor jeg løfter en plate med pedalene på ut av kofferten slik at jeg får nesten den samme følelsen som om pedalene står på scenegulvet.

Har noen av dere sett noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en Rufo flight. FPED-brettet jeg solgte var kanonbra greier, om jeg hadde klart å bestille det i riktig størrelse hadde jeg ikke tvilt på å bruke det.

Ellers har Trailer Trash en serie med flate brett, det er jo også solide greier.

Skal du ha flight eller bag?

Du får helt sikkert endel tips om å bruke ikea-hyller, kryssfinerplater og lignende, som forøvrig er kurrante løsninger - helt til du må begynne å flytte på det. Når du må begynne å lete etter bagger og kasser til dette, er du omtrent like langt.

Om du har bra pedaler så invester i noe ok som faktisk beskytter dem om du må transportere dem. Det er iallefall mitt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med gode råd! Tenkte å ha DI-boks, loopstation, octave pedal, en boost/overdrive, tuner, reverb i alle fall. Så den bør i alle fall være på størrelse med den minste eller mellomste Tonetrunk'en.

Skal sjekke ut hva Rufo kan ordne. På de løsningene jeg har sett kan man bruke selve lokket til å ha pedalene på. Det er jo et skritt i

riktig retning. Skal sjekke ut Trailer Trash. Tenkte å ha hard case først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. 4Sound var utsolgt for Diago-brett. Og det fantes ingen på lager hos leverandør heller, så da funka ikke den kanalen. Skal ta en tur på Biltema til helgen og sjekke ut hva de kan ha av materiale..

Endret av Z0S0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@matt takker for tipset. Kan være at den modellen er litt i største laget. Heller mot en Rufo-flight med uttagbart brett. Da får jeg pedalene så nært gulvet som mulig, samt god beskyttelse under transport.

post-11415-0-29330400-1379172622_thumb.j

Endret av Z0S0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.