Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Svarpå inlegg og "sitat historikk"


juzzizhow

Anbefalte innlegg

Hmmm .... mulig dette er før avansert før meg ... men men :

F.eks tråden her : http://forum.gitarnorge.no/topic/51570-custombygget-amp-vs-originalen/#entry647747

Hvis jag trykker på 'svar' på inlegg #10 der matt har sitert Ibanez Prestige og meg så får jag kun opp det matt har skrevet, ikke det Ibanez Prestige eller jag har skrevet ....

Like so :

Jo, men Ceriatone er ikke enkel å oppdrive her i Norge. Ikke aktuelt å begynne med frakt og toll, da det fort blir verre enn alternativene... Pro Reverb og Princeton er fine amper det også, men det blir ikke helt det jeg er ute etter. Har over lengre tid gått for utstyr som har gjort at jeg har vært 85% i mål. Har innsett at skal jeg ha det jeg er ute etter, må jeg kjøpe det som er det jeg er ute etter.

Han er virkelig flink han som bygger ampene, og han sier til og med at han vil klare å bygge den 100%. Får velge å tro på det jeg da. Betaler heller litt over 10k enn 40k når jeg er student... Så får originalen vente ;-)

Haha, trenger ikke at det står Two-Rock på den. Jentene faller for "that tone" uansett ;-)

Her ser jag jo hva matt har svart, men ikke det han har svart på ?
Sikkert noen knapp jag ikke sett eller noe ??
Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for det. Det er slitsomt, og da mener jeg fryktelig slitsomt å lese innlegg på én setning som siterer flere lodrette meter med sitater og bilder.

Ja ... enig ...

Men samtidig blir det fort rotete hvis man svarer på et innlegg der noen har brukt den 'siter flere' knappen, og det han sitert ikke blir med ...

Man kan jo selvf. manuellt 'klippe og lime' før å beholde "den røde tråden" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.